Sportmarketing, többféle sportág — 2016/04/01 at 12:20

A szurkoló mint fogyasztó a tizedik Sportmarketing Újragondolva Meetup témája

by

Április 28-án  tizedik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a szurkolói élmény, avagy a szurkolók mint fogyasztók. Színvonalas előadások és érdekes programok várják az érdeklődőket.

A meetup sorozat következő állomásán választ keresünk olyan kérdésekre, hogy milyen szurkolói profilokat különböztethetünk meg és ezek hogyan használhatók az üzleti kapcsolatokban, melyek a szurkolókkal való kommunikáció sajátos jellemzői a klubok részéről mérkőzésnapokon és nem-meccsnapokon, és a szponzorok számára az együttműködések kialakítása során mennyire fontos szempont a követőtábor mérete és összetétele?

sportmarketing-ujragondolva-meetup-szurkoloi-elmeny

„A szurkolói élmény nem ott kezdődik, amikor a drukkerek belépnek a stadionba, vagy a sportcsarnokba, és nem is ott ér véget, amikor a mérkőzés végeztével elhagyják a létesítményt. Sőt, nem is csak a mérkőzésnapra korlátozódik. Ezek fontos összetevők az élmény teljessége szempontjából, de a szurkolóknak folyamatos információéhségük van és a figyelem fenntartásához a klubok, illetve az egyéni sportolók nem engedhetnek meg maguknak holtidőszakokat a rajongókkal való kommunikációban, csak azért mert éppen nincs mérkőzés, vagy verseny. Előnyben vannak azok a sportszervezetek, amelyek komoly energiát fordítanak a márkaépítésre, mert ez az interakció fenntartása mellett a szurkolókkal való kapcsolat monetizálásához is hozzájárul.” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.

szurkoloi-elmeny-meetup

Az esemény nagy népszerűségnek örvend a sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei  és az ügynökségek körében. A meetupon a sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek adják át speciális tudásukat és egyéni tapasztalataikat. Ezek alapján teljes képet kaphatunk a sportmarketing sajátosságairól azoknak a sportszervezeteknek és márkáknak a szemszögéből, akik a szurkolókra nemcsak a mérkőzések hangulatfelelőseiként, hanem fogyasztóként tekintenek.

A témában Császári Attila (Sport marketing igazgató @ adidas), Barna Sarolta (Marketing vezető @ MOL-Pick Szeged), Nagy László (Branded Entertainment Director @ Havas Media), Katona András (Head of Marketing @ Lagardère Sports Hungary) és dr. Jánosy Zsuzsanna (társtulajdonos, ügyvezető igazgató @ BrandTrend) fejtik ki a véleményüket. A meetup keretében az igazi szurkolói élmény megismerése érdekében egy stadiontúrát is tesznek a résztvevők a Groupama Arénában.

A meetuppal kapcsolatos legújabb információkért érdemes figyelemmel kísérni a rendezvény folyamatosan frissülő honlapját.

INFORMÁCIÓ és REGISZTRÁCIÓ

További részletek, jegyinformáció, regisztráció: meetup.sportsmarketing.hu

KORÁBBI MEETUPOK

A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorának interjúi megtekinthetők az alábbi linkeken:

Nemzetközi sportmarketing – 2015.05.07., Loffice
A sport társadalmi hatásai – 2014.11.13., Loffice
Futball marketing – 2014.05.29., Loffice
Sport és innováció – 2013.11.23., Mu Színház
Sport és média – 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet – 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding – 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai – 2011.05.26., Fogasház

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.04.01.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close