Május 7-én kilencedik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amely ezúttal a sportmarketing nemzetközi trendjeivel foglalkozik. Nemcsak a téma lesz nemzetközi, hanem maga a rendezvény is nemzetközivé bővül, ugyanis egy külföldi ügynökség vezetője is csatlakozik az előadókhoz. Színvonalas előadások és érdekes programok várják az érdeklődőket.
A félévente jelentkező meetup sorozat következő állomásán választ keresünk olyan kérdésekre, hogy miért fontos a sporthoz kötődő hazai márkák számára a nemzetközi jelenlét, milyen sajátosságai vannak a sportmarketingnek egy nemzetközi porondon versenyző hazai top klub szemszögéből, és melyek a meghatározó trendek a sportmarketingben és a szponzorációban egy külföldi ügynökség vezetője szerint?
„Magyarországon is egyre több sportszervezet és vállalat ismeri fel a nemzetközi jelenlét fontosságát. Ezzel kitárulnak a lehetőségek és versenyelőnyre lehet szert tenni. Napjainkban már nagyon könnyű átlépni a fizikai és a digitális határokat, ugyanakkor a sikeres nemzetközi szereplés komolyabb erőfeszítéseket kíván. Szerencsére sok jó hazai példával találkozhatunk, amelyeket örömmel mutatunk be és nagy megtiszteltetés, hogy többek között a belga labdarúgó válogatottal is dolgozó Sportizon sportmarketing ügynökség egyik vezetője elfogadta a felkérésünket” – nyilatkozta Zsédely Péter a rendezvény főszervezője.
Az esemény népszerű sportmarketingesek, sportvezetők, sportolók, valamint a vállalati szféra marketingesei és az ügynökségek körében. A meetupon Thierry De Ridder (Strategic & Communication Director @ Sportizon Belgium), Orosz Pál (vezérigazgató @ FTC Labdarúgó Zrt.), Gyurán Zoltán (irodavezető @ Kreativ Dental, a Snooker European Tour névadó szponzora), Huszár Viktor (alapító, CEO @ Teqball) és Bognár Nándor (tulajdonos, ügyvezető @ SportConcept) fejtik ki a véleményüket. A meetuphoz további előadó csatlakozása is várható, ezért érdemes figyelemmel kísérni a rendezvény folyamatosan frissülő honlapját.
A meetupon a sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó vezető szakemberek adják át speciális tudásukat és egyéni tapasztalataikat. Ezek alapján teljes képet kaphatunk a sportmarketing sajátosságairól azoknak a sportszervezeteknek és márkáknak a szemszögéből, akik nemcsak a hazai piac meghódításában gondolkodnak, hanem nemzetközi szinten versenyeznek.
A meetup szakmai partnere a Magyar Marketing Szövetség, amelynek tavaly alakult szakmai tagozata a Sportmarketing Tagozat.
INFORMÁCIÓ és REGISZTRÁCIÓ
További részletek, jegyinformáció, regisztráció: meetup.sportsmarketing.hu
KORÁBBI MEETUPOK
A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képei, valamint a DIGI Sport Reggeli Start műsorának interjúi megtekinthetők az alábbi linkeken:
A sport társadalmi hatásai – 2014.11.13., Loffice
Futball marketing – 2014.05.29., Loffice
Sport és innováció – 2013.11.23., Mu Színház
Sport és média – 2013.05.03., Symbol
Sportban az üzlet – 2012.11.28., Mu Színház
Az olimpia marketing szemmel – 2012.05.17., Mu Színház
Sport PR/Sport branding – 2011.11.10., Mu Színház
A sport online/mobil vonatkozásai – 2011.05.26., Fogasház