A Procter&Gamble [P&G] „Köszi, Anyu!” programjával mond köszönetet az édesanyáknak a világ minden táján erőfeszítéseikért és támogatásukért.
Az ötkarikás játékok nemzetközi támogatója szeretne köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték. A P&G ezért másodszor is útjára indítja 175 éves fennállásának legnagyobb kampányát, a „Köszi, Anyu!” programot. A P&G őszintén hisz abban, hogy minden édesanya, legyen szó aranyérmes olimpikonok vagy eleven gyermekek szülőjéről, megérdemli a támogatást és az elismerést mindennapi fáradozásaiért.
„Márkáink, – mint például a Pampers, Lenor vagy Ariel – mind azt a célt szolgálják, hogy megkönnyítsék az anyák és a családok mindennapi életét.”– mondta Marc Pritchard, a P&G nemzetközi márkaépítésért felelős vezetője. „Amikor egy elhivatott sportolóra tekintünk, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látjuk, amelyen édesanyja kísérte őt végig, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a sportolók mellett édesanyjuk előtt tisztelegjünk.”
A kampány részeként a cég olyan olimpikonokkal dolgozik együtt, akik úgy döntöttek, megosztják lenyűgöző édesanyjuk történetét az egész világgal. A „Köszi, Anyu!” programot olyan kivételes sportolók erősítik, mint az Olay nagyköveteként induló amerikai Lindsey Vonn, a Gillette kampányarcaként versenyző német Felix Neurether és holland Sven Kramer, valamint a Pantene arcaként ringbe szálló orosz Elena Ilinykh. Nem utolsó sorban, Szabó Milán Gábor magyar sífutó olimpikon is csatlakozott a P&G olimpikonokhoz és a „Köszi, Anyu!” kampányhoz.
Szabó Milán Gábor így fogalmazott: „Nagyon izgatott vagyok, hogy a világ kiemelkedő sportolóival együtt én is tagja lehetek a Köszi Anyu! programnak, és egyike lehetek azoknak, akiket a P&G és a világ legjobb márkái támogatnak.”
A 2014-es Szocsi Téli Olimpiához kapcsolódó „Köszi, Anyu!’ kampány részeként folytatódik a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozat is, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be mintegy 28 világklasszis életútját, történetét. A filmekben végigkísérhetjük, hogyan segítik az édesanyák gyermekeiket az első lépéstől kezdve az első kudarcokon át, és megismerhetjük azt a feltétel nélküli szeretetet és törődést, amit csak egy anya adhat a gyermekének.
„Nagyon izgalmas a saját életem pillanatait és tapasztalatait felismerni más anyukák történeteiben.” – mondta Szabóné Prisztás Marianna, Milán édesanyja. „Ez mutatja meg igazán, hogy bármennyire is nehéz néha egy anya feladata, nincs annál nagyobb elismerés a világon, mint amikor látjuk gyermekünket fejlődni, felnőni, és látni, amikor eléri céljait.” A „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” sorozat videói a P&G YouTube oldalán tekinthetőek meg.
A „Köszi, Anyu!” kampány különböző média csatornákon keresztül és az üzletekben is életre kel. Világszerte több mint kétmillió boltban találkozhatunk a P&G olimpiai csomagolású termékeivel és kommunikációjával.
2 hozzászólás
Pingback: Ötcsillagos játékok | Sportsmarketing
Pingback: P&G termékek vásárlásával a hazai jégkorong utánpótlásért | Sportsmarketing