jégkorong, Sportmarketing — 2014/02/13 at 11:50

P&G termékek vásárlásával a hazai jégkorong utánpótlásért

by

A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű partnere, a 2014. évi szocsi téli olimpiai Játékok alkalmából vásárlói programot indított, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. február végéig a Tesco magyarországi üzleteiben a cég termékeiből vásárol, támogatja a magyar jégkorong utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a Magyar Olimpiai Bizottság javaslatára országosan 5 hoki utánpótlás csapat sportolási lehetőségeinek bővítéséhez és fejlesztéséhez járul hozzá.

A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a Köszi Anyu! program keretében valósul meg, amellyel a vállalat az édesanyák előtt tiszteleg kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért. A P&G – a magyarországi jégkorong utánpótlást támogató kezdeményezésén túl – mintegy 25 millió dollárt különített el ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a vállalat a márkáin keresztül eddig mintegy 8 millió dollár támogatást nyújtott világszerte.

Szuper Levente

A hazai vásárlói programnak idei sport nagykövete Szuper Levente  magyar jégkorongozó, kapus, az első magyar játékos, akit a világ egyik vezető jégkorong ligája, az NHL egyik csapata szerződtetett. Jelenleg a hoki utánpótlás egyik budapesti szakosztályvezetőjeként tevékenykedik, így örömmel vállalta a felkérést. 2014. február 15-én délelőtt 10 és 13 óra között Budapesten a Tesco Váci úti áruházában a vásárlóknak lehetősége nyílik személyesen is találkozni a program nagykövetével: Szuper Levente a helyszínen készített közös fotókat dedikálja majd.

A P&G – Köszi Anyu! kampányának idei, nagysikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára – elkészítette magyarországi vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmjét is. A film a kis hokinövendékek sportos mindennapjait mutatja be, példaképük, Szuper Levente társaságában, de a filmből nem hiányozhat a Köszi Anyu! program legfontosabb üzenete sem: az édesanyák kitartó támogatása és odaadása, amely nélkül – legyen szó akár egy élsportolóról, vagy csupán egy izgő-mozgó kisgyermekről – a siker csak álom lehetne.

Egy sportoló életében óriási szerepet játszanak a szülők. Szüleim engem is egész kiskoromtól kezdve vittek az iskolából edzésre, az edzésről zeneórára, majd haza – másról sem szólt az életük, csak a bátyámról és rólam.” – mondta el Szuper Levente személyes vallomásában. “Az ember felnőtt korára tudja igazán értékelni mindazt, amit a szülei érte tettek. Örök hálával tartozom nekik azért, hogy élsportolóvá válhattam.”

Forrás: P&G sajtóközlemény

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.02.13.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close