2021 júniusában a Hard Rock Café a „Live Greatness” kampány elindításával ünnepelte a fennállása 50. évfordulóját. Ennek keretében azokat az értékeket szerették volna megjeleníteni, amelyek egy ikont meghatároznak. Így esett a választásuk Lionel Messire, a valaha volt egyik legjobb futballistára, aki a kampány arca lett.
Az együttműködés legújabb eleme a márciusban bevezetett Messi burger, amelyet az argentin labdarúgó ízlése alapján állítottak össze, és a Hard Rock Café egységeiben lehet kapni világszerte, köztük a budapesti egységben is.
A sportlegenda által ihletett burger egyébként közepesen átsütött dupla marhahúsból készül, Provolone sajttal, szeletelt chorizóval, karamellizált vöröshagymával és a jellegzetes, füstös Hard Rock Café szósszal, pirított briós zsemlében tálalva. A még extrábbá élményért tükörtojás hozzáadását javasolják. [Ezt egy szójátékkal vezetik fel az angol nyelvű kampányban, a “Make it extra ‘Messi’ with an added fried egg” egyszerre utal a PSG sztárjára és arra, hogy a tükörtojástól még szutykosabb lesz a burger fogyasztója.]
A Hard Rock Café mellett Messi szponzorai között megtalálható többek között az adidas, a Pepsi, a Lay’s, a Budweiser, a Mastercard, a Konami, a Socios.com és a Mengniu.
Forrás: hardrock.com