Digitálisan már körbe is lehet nézni, hogy milyen látvány és élmény fogadja majd a szurkolókat.
Bemutatták a spanyol liga nemzetközi terjeszkedésének következő lépését, egy sport bár hálózatot, amely interaktív gasztronómiai- és szórakoztatóközpontként várja majd a szurkolókat és az érdeklődőket. A koncepció és az arculati kézikönyv kidolgozása, ami a későbbiekben franchise partnerek belépését is lehetővé teszi, 14 hónapot vett igénybe. A szervezet így gondoskodott arról hogy a kivitelezés és a hangulat mindenhol azonnal felismerhető legyen.
A bár hivatalos neve LaLiga Twentynine’s lesz, utalva a liga 1929-es megalapítására. A következő hét évben 30 egység nyitását tervezik. A koncepció rugalmas, de elsősorban városközpontok, hotelek, repterek, utcafronti helyiségek figyelembevételével alkották meg.
Az első együttműködési szerződést már meg is kötötték. A 22 országban 252 hotellel rendelkező Barceló Hotel Group spanyol szállodalánc exkluzív jogokat kapott Észak-Afrikára és a Közel-Keletre vonatkozóan. Az első LaLiga Twentynine’s bár nyitása 2021-re várható Barcelonában, a második egység pedig a tervek szerint a kiterjesztett szórakoztatásba bevont partnerként szeptember végén bemutatott PortAventura World vidámparkban kap majd helyet. Később Marokkó és Dubaj következhet, de Észak- és Közép-Amerika, Európa, valamint Oroszország sem marad ki a sorból.
Az egyedi környezetet biztosító sport bárok koncepciója jóval túlmutat a hagyományos szurkolói éttermeken. A LaLiga Twentynine’s bejárata a játékoskijárók hangulatát idézi majd és lesz egy multifunkcionális tere, ami a stadionok lelátóinak élményét adja vissza. A Beat Centerben a bajnokság történelmét ismerhetik meg a szurkolók és interaktív kvízjátékokkal tesztelhetik a tudásukat. A tévéken spanyol bajnoki meccsek és egyéb sportesemények mennek majd és rendszeresek lesznek a liga nagyköveteinek, illetve a klubok képviselőinek vendégszereplései. A bárokban a LaLiga szponzor EA Sports által üzemeltetett e-sport stúdiók is várják majd a szurkolókat, továbbá hivatalos merchandising termékek megvásárlására is lesz lehetőség. Egyes központokban B-eat Experience néven 360 fokos képernyővel ellátott, prémium gasztronómia élményt nyújtó éttermek is kialakításra kerülnek.
A bárban Budweiser sör folyik majd a sörcsapokból és a spanyol elsőosztályú labdarúgó bajnokság névadó szponzora, a Santander is kiemelt megjelenést kap a térben. A LaLiga közleménye szerint egyelőre nem kérnek extra díjat a partnereiktől a plusz megjelenésért.
A LaLiga Twentynine’s bárok koncepcióját bemutató interaktív digitális séta már most is megtehető. Nemcsak a terveket, hanem a virtuális túrát is nagyon szépen összerakták, érdemes kipróbálni ezen a linken.
Forrás: LaLiga