Az Atlético Madrid megerősítette a Cívitas Pacensis céggel kötött megállapodást, amelynek értelmében az ingatlancég lesz a spanyol futballóriás stadionjának névadója.
A szerződés értelmében a létesítményt Cívitas Metropolitanóra fogják átnevezni, a vállalatot pedig az Atlético fenntarthatósági szponzoraként is beiktatják a következő tíz szezonra.
A partnerség mindemellett kiterjed az Atléti „Ciudad del Deporte” projektjével kapcsolatos tanácsadásra is, amelynek keretében a klub 200 millió eurót fektet be a Metropolitano körüli területen egy sport- és kereskedelmi fejlesztésbe.
A megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de spanyolországi jelentések szerint a Cívitas hasonló díjat fog fizetni, mint elődje, a kínai Wanda csoport, amely évente 10 millió eurót tett le az asztalra. Az a korábbi szerződés, amely eredetileg 2017-ben kezdődött a stadion megnyitásakor, a 2021/22-es szezon végén lejárt.
A Cívitas partnerségéről először a Mas Atletico számolt be a hónap elején, a 2Playbook című spanyol sportlap korábban azt állította, hogy a LaLiga-klub több potenciális névhasználati joggal rendelkező partnerrel is tárgyalt, köztük az Allianz-cal.
“A szövetség nagyszerű szimbólumaként megtiszteltetés, hogy először mondhatjuk ki, mi lesz ennek a nagyszerű stadionnak a hivatalos neve: Cívitas Metropolitano” – mondta Enrique Cerezo, az Atlético elnöke.
Alejandro Ayala, a Cívitas elnöke hozzátette: “Az Atlétit és szurkolóit mindig is olyan értékek jellemezték, mint az önfejlesztés szelleme, a csapatmunka, a hűség és a kitartás. Együtt fogunk dolgozni a klubbal, hogy a fenntarthatóság, az energiagazdálkodás és a környezeti egészség értékeivel, amelyekért kiállunk, kiegészítsük a Cívitas Metropolitano környezetének nagyszerű projektjét.”