Különleges akcióval ünnepelte a Real Betis a 116 éves fennállását: a leendő szülő szurkolói számára a klub színeiben és címerével készült terhességi tesztet adott ki. A La vida en verde [Az élet zöldben] kampány lehetővé teszi a Betis-szurkolók különböző generációi számára, hogy szimbolikus és kreatív módon összekapcsolódjanak.
Az elmúlt szezonokban a spanyol klub komoly erőfeszítéseket tett a legfiatalabb korosztályok megszólítására, akik ennek eredményeként növekvő számban látogatnak ki a Benito Villamarín Stadionba. Ezúttal az apákra és anyákra szerettek volna kikacsintani, akik a klub iránti szenvedélyüket adják át a gyermeküknek a születésüktől fogva. A klub zöld-fehér színeiben készült és címerével ellátott terhességi teszt egy újabb Betis-szurkoló érkezését szimbolizálja.
“A kampányban a labdarúgás iránti szenvedélyt szerettük volna egyesíteni minden ember életének egyik legkülönlegesebb pillanatával: a gyermek születésével. A Real Betis terhességi teszt nemcsak a gyermek érkezését hirdeti, hanem azt a büszkeséget és összetartozást is ünnepli, amely születésüktől fogva elkíséri a zöld-fehér szurkolókat” – nyilatkozta Paulo Areas, a VMLY&R spanyolországi egységének kreatív igazgatója. Ez a marketing ügynökség volt a Real Betis partnere a kampányban.
A Betis témájú terhességi tesztet úgy igényelhették a leendő szülők, hogy az erre létrehozott felületen regisztráltak és beküldték a pozitív terhességi tesztjük fotóját.
Forrás: realbetisbalompie.es