Az NFL-csapatnak az Uber lett a kiemelt közösségi utazási partnere. Dedikált megállóhelyek és egyedi programok várják a szolgáltatást igénybe vevőket.
A Miami Dolphins egyéves szerződést kötött az Uberrel, amely a hamarosan kezdődő 2016-os szezonra szól. A közösségi utazásszervező céggel érkező szurkolók gyorsan és hatékonyan közelíthetik meg a csapat otthonául szolgáló Hard Rock Stadiont, ugyanis az Ubernek saját megállóhelyet jelölnek ki a parkolóban, ahol ki- és beszállhatnak az utasok.
Emellett 20 Uber Tailgate helyszínt is létrehoznak, hogy annak se kelljen lemondania az Egyesült Államokban rendkívül népszerű meccsnapi szokásról, aki nem saját autójával érkezik. A tailgate party során a drukkerek a stadion parkolójában a kocsijuk csomagtartójából [ennek az angol nevéből – tailgate – származik a kifejezés] sütögetnek és iszogatnak a meccs fel-, vagy levezetéseként. Az Uber Tailgate csomag tartalmazz minden szükséges hozzávalót a bulihoz, így sátrat, asztalt, székeket, grillt, sütnivalót, sőt még faszenet is.
“Felismertük, hogy a stadion megközelítése mérkőzés előtt, illetve a hazajutás mérkőzés után, a megnövekedett forgalom miatt komoly probléma a szurkolóink számára. Minden alkalmat megragadunk, hogy még pozitívabbá tegyük a meccsnapi élményt, hiszen 150 cm képátlójú HD tévékkel versenyzünk a szurkolókért” – nyilatkozta Tom Garfinkel, a Miami Dolphins elnök-ügyvezetője.
Az NFL-ben nem ez az első ilyen jellegű együttműködés. A tavalyi szezonban, a Jacksonville Jaguars vállalt úttörő szerepet azzal, hogy a professzionális sport klubok közül elsőként kínált az Uber alkalmazáson belüli jegyvásárlási lehetőséget a szurkolóinak.
Európában a francia labdarúgó élvonalban szereplő Olympique Lyon próbálkozott hasonló kezdeményezéssel, de azt a taxisok nagyon hamar megfúrták. Tiltakozásaik hatására a klub alig több, mint egy hét után kénytelen volt szerződést bontani az Uberrel.
Forrás: miamidolphins.com