Utolsó pillanatra marad a döntés? Semmi gond! A szurkolók egyetlen tranzakcióval rendelhetnek fuvart a Jacksonville Jaguars otthonául szolgáló EverBank Field stadionhoz és válthatnak jegyet a csapat mérkőzésére.
A közösségi utazásszervező alkalmazásáról ismert Uber és az NFL-ben szereplő Jacksonville Jaguars különleges szerződést kötött. A Jaguars lett az első olyan professzionális sport klub, amelyik az Uber alkalmazáson belüli jegyvásárlási lehetőséget kínál a szurkolóinak. Ez azt jelenti, hogy a szurkolók egyetlen tranzakcióval rendelhetnek fuvart az EverBank Field stadionhoz és válthatnak jegyet a csapat mérkőzésére.
Az innovatív lépés fellendítheti egy kicsit a Jaguars jegyeladásait. A klub nincs könnyű helyzetben, ugyanis az NFL egyik legkisebb volumenű piacán játszik, ráadásul nem is tud sokat kérni a jegyekért, az egész ligában a legolcsóbb belépőket kínálja. A TiqIQ mérései szerint a Jaguars jegyek 97,65 dolláros átlagáron cserélnek gazdát a másodlagos piacnak számító StubHubon, vagy az eBay-en, ami a legalacsonyabb összeg a 32 NFL-csapat tekintetében.
Az Uberen keresztül a szurkolók egészen a szezon végéig vásárolhatnak jegyet. A családok, vagy baráti társaságok örömére egyszerre négy belépő váltható, méghozzá kedvezményes áron. Az elektronikus jegy a telefonjukra érkezik, fizetni pedig, az utazás díjával összevonva, az alkalmazáson keresztül tudnak.
A pakisztáni autóipari vállalkozásaiból milliárdossá vált Shahid Khan tulajdonában lévő Jacksonville Jaguars mindig is a kísérletező kedvű NFL-csapatok közé tartozott. A ligával kötött megállapodásuknak köszönhetően évente járnak Londonba alapszakaszbeli meccset játszani, hogy népszerűsítsék a sportágat az európai közönség előtt. Kiadták az első saját videójátékukat és a saját emotikon készletüket is.
Az Uber sem kevésbé innovatív: 2013 óta partnerei az NFL-nek játékosok személyszállításában, de kapcsoltak már étel házhozszállítást [UberEats], vagy csomagkihordást [UberRush] is az alapszolgáltatásukhoz.
Forrás: jaguars.com
3 hozzászólás
Pingback: A taxisok vetettek véget a Lyon és az Uber együttműködésének | sportsmarketing.hu
Pingback: A szurkolói élmény növelése érdekében fogott össze az Uber és az AEG | sportsmarketing.hu
Pingback: A szurkolói élmény növelésére fogott össze az Uber és az AEG | sportsmarketing.hu