A tagtoborzás és a szakmai programok eddig is működtek, de immár a formális elvárásoknak is megfelel a Magyar Marketing Szövetség legfrissebb tagozata.
A Sportmarketing Tagozat létrehozásának szándéka tavaly vetődött fel a Magyar Marketing Szövetség és a Sportsmarketing Hungary közös gondolkodása során. A taggyűjtés és a programok szervezése januárban kezdődött, és mára már hivatalos tagozatnak tekinthető.
A Sportmarketing Tagozat tagjait március végén a szervezet alapításában aktívan részt vevő Videoton FC látta vendégül egy exkluzív stadion túrával összekötött meccsnézésen, a Debrecen elleni magyar bajnoki alkalmával. A hónap második felében pedig két rendezvényen is folytatódhat a tagozat tevékenysége. Május 27-én az MMSZ rendhagyó közgyűlésén, ahol a napirendi pontok magas színvonalú szakmai kísérő programokkal egészülnek ki, majd május 29-én a hetedik alkalommal sorra kerülő Sportmarketing Újragondolva Meetupon.
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának célja összefogni a hazai sportmarketing élet szereplőit, szakmai közösséget építeni és elősegíteni a piaci információáramlást. Ha szeretnél aktív szereplője lenni a lelkes kezdeményezésnek, részt venni a szakmai rendezvényeken és megismerkedni azonos érdeklődésű emberekkel, akkor várunk téged is szeretettel! Bővebb információ a tagozat tevékenységéről és a tagsági formákról, illetve regisztrációs lehetőség ezen a linken.