Hiánypótló kezdeményezés keretében 2014. január 1-től megkezdi munkáját a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata. A szövetség szakmai partnere a tagozat elindításában a Sportsmarketing Hungary.
Magyarországon az elmúlt néhány évben kiemelt figyelem fordult a sport irányába és komoly tőke áramlott az ágazatba. A sportmarketingben ugyanakkor még hatalmas lehetőségek várnak kiaknázásra, mert a sportszervezek kommunikációs tevékenysége, illetve a vállalati szektor szponzori aktivitása elmarad a fejlett üzleti trendektől. A terület speciális háttértudást igényel, a szakembereknek kiegészítő ismeretekre van szükségük. Ehhez kíván szakmai platformot biztosítani és közösséget építeni a Magyar Marketing Szövetség a Sportmarketing Tagozat indításával.
„A Magyar Marketing Szövetség nyitott és innovatív. Legfontosabb feladatunknak tartjuk a szakma összefogását és egy széles bázis kiépítését. Úgy gondolom, hogy ezek eléréséhez elengedhetetlenek a szakmaspecifikus kezdeményezések úgy, mint egy tagozat alapítása. Magyarországon a sportmarketing ma még gyerekcipőben jár, pontosan ezért olyan fontos, hogy minél nagyobb támogatást kapjon. A Szövetség életében mindig kiemelt szerepet kaptak a tagozatok és ez a továbbiakban is így lesz.” – nyilatkozta az MMSZ új elnöke, Hinora Ferenc.
„A Sportmarketing Tagozat elindításával szeretnénk a sportmarketinget szélesebb körben behozni a köztudatba és növelni a szakma elismertségét. A sportsmarketing.hu oldalon rendszeresen beszámolunk az aktualitásokról és a külföldi kreatív megoldásokról, a rendezvényeink pedig kitűnő alkalmat teremtenek majd a kapcsolatépítésre és tapasztalatcserére. A tagozat keretében tovább kívánjuk bővíteni a szakmai információáramlás lehetőségét és exkluzív workshopokat is tervezünk jövendő tagjainknak” – mondta Zsédely Péter, a Sportsmarketing Hungary vezetője.
A Sportmarketing Tagozat 2014. január 1-től kezdi meg működését. Tagfelvételi kérelmet először a november 21-i Sportmarketing Újragondolva Meetupon lehet benyújtani. A Sportmarketing Tagozat tagjai számára biztosított előnyökről a szervezet oldalán érhető el bővebb információ. A tagok csatlakozását november 21-étől folyamatosan várjuk.
2 hozzászólás
Pingback: Sportmarketing Tagozat indul a Magyar Marketing Szövetségben | Zsiros Mihály PhD hallgató
Pingback: Sportmarketing Tagozat: alakítsuk közösen a sport jövőjét! | sportsmarketing.hu