A Super Bowl egymás után a második évben állított fel rekord nézettséget az Egyesült Államokban. 111 millióan nézték a Fox csatornán a Green Bay Packers – Pittsburgh Steelers összecsapást.
A tavalyi NFL nagydöntő egy 1983-ban felállított csúcsot adott át a múltnak. A rendkívüli népszerűségnek örvendő háborús vígjáték-sorozat, a M.A.S.H. befejező része 106 millió embert ültetett a készülékek elé. Ezt szárnyalta túl fél millió nézővel a 2010-es Super Bowl, míg a – magyar időszámítás szerint – hétfő hajnalban véget ért idei Super Bowl-t ennél is többen, 111 millióan kísérték figyelemmel.
A Nielsen adatai szerint azok száma, akik legalább a mérkőzés egy részét látták 162,9 millióra tehető, amely 10 millióval több az egy évvel korábban regisztráltnál. A műsor 71 százalékos share-t produkált, vagyis a Super Bowl ideje alatt televíziót nézők több mint kétharmada a meccsre volt kíváncsi.
Egy másik társaság, a TiVo mérése szerint a döntő legnézettebb pillanata a Pittsburgh irányítójának, Ben Roethlisbergernek az utolsó, sikertelen passza volt, amellyel tulajdonképpen az összecsapást eldőlt a Green Bay javára.
A digitális műsorrögzítésre alkalmas készülékekkel rendelkezők, átlagosan 145-ször állították meg a programot, vagy tekertek bele a Super Bowl során.
Forrás: msn.foxsports.com
2 hozzászólás
Pingback: Super Bowl 2011 reklámspotok | Sportsmarketing
Pingback: Mini reklámfesztivál a Super Bowl keretében | Sportsmarketing