A projekt a klub globális márkaépítésének részeként valósul meg. Azokhoz is elviszik a Real Madrid érzést, akik soha sem jutnak el a csapat meccsére a Santiago Bernabéu stadionba.
“Real Madrid World of Football, Come Play!” néven interaktív utazó élményközpont indítását jelentette be a klub. A sajtóeseményt a Santiago Bernabéu elnöki páholyában tartották, és részt vett rajta Emilio Butragueño, a Real Madrid szervezeti igazgatója, Roberto Carlos, a klub nagykövete és Tony Cochrane, az EC Exhibitions! alapítója.
A Real Madrid World of Football, Come Play! a 2018 és 2023 közötti időszakban a világ 15 nagyvárosába viszi majd el a Real Madrid érzést. A szervezők az ígérik, hogy a digitális megoldásokra építő interaktív élményközpontban minden korosztály megtalálja majd a szórakozási lehetőséget.
Az biztos, hogy már a kiállítási pavilon megpillantási is komoly hatással lesz a szurkolókra, hiszen a csapat otthonául szolgáló Santiago Bernabéu stadion jellegzetes formáit viseli.
Belül négy zónát alakítanak ki. A látogatók a múzeumban megismerkedhetnek a klub dicsőségekkel teli történelmével. A 360o-os virtuális zónában megtapasztalhatják, milyen érzés a csapat tagjának lenni: együtt utazni a buszon a játékosokkal, az öltözőben hallgatni a taktikát a mérkőzés előtt, vagy kivonulni a játékoskijáróból a stadion 80 ezres közönsége elé. Az interaktív részen a csapat edzőitől tanulhatnak és összehasonlíthatják képességeiket, kondíciójukat, mentális felkészültségüket a Real Madrid sztárjaiéval. Végül az elmaradhatatlan merchandising boltból tárgyi emléket is hazavihetnek magukkal a szurkolók.
Az élményközpont kialakításában két ausztrál cég, a szórakoztatóiparban és adatelemzésben utazó TEG, valamint a nemzetközi kiállításokra és eseményekre szakosodott iEC volt a klub partnere. A projekttől előzetesen 3,5 millió látogatót remélnek.
Forrás: realmadrid.com
1 hozzászólás
Pingback: Ausztráliából indul a Real Madrid utazó élményközpontja | sportsmarketing.hu