Melbourne az első állomás, amelyet 5 év alatt további 14 város követ majd. Házhoz jön a Real Madrid élmény!
Ahogyan arról beszámoltunk, “Real Madrid World of Football” néven interaktív utazó élményközpont indítását jelentette be tavaly nyáron a klub. Az első állomással kapcsolatos részletekre azonban egészen mostanáig kellett várni.
A világkörüli turné Ausztráliában, egészen pontosan Melbourne-ben a Museum Plaza terén veszi kezdetét. A megnyitót június 9-én rendezik.
Az interaktív kiállítást a következő 5 évben további 14 városba viszik majd el, hogy azokhoz is eljusson a Real Madrid érzés, akik soha sem jutnak el a csapat meccsére a Santiago Bernabéu stadionba.
Az 50 x 30 méteres pavilon kívülről a csapat otthonául szolgáló Santiago Bernabéu stadion jellegzetes formáit viseli majd. Belül pedig négy zónát alakítanak ki. A látogatók a múzeumban megismerkedhetnek a klub dicsőségekkel teli történelmével. A 360°-os virtuális zónában megtapasztalhatják, milyen érzés a csapat tagjának lenni: együtt utazni a buszon a játékosokkal, az öltözőben hallgatni a taktikát a mérkőzés előtt, vagy kivonulni a játékoskijáróból a stadion 80 ezres közönsége elé. Az interaktív részen a csapat edzőitől tanulhatnak és összehasonlíthatják képességeiket, kondíciójukat, mentális felkészültségüket a Real Madrid sztárjaiéval. Végül az elmaradhatatlan merchandising boltból tárgyi emléket is hazavihetnek magukkal a szurkolók.
A projekt a klub globális márkaépítésének részeként valósul meg. Az élményközpont kialakításában két ausztrál cég, a szórakoztatóiparban és adatelemzésben utazó TEG, valamint a nemzetközi kiállításokra és eseményekre szakosodott iEC volt a Real Madrid partnere.
A kezdeményezésnek köszönhetően a klub új szponzorokat is be tud vonni, a Mastercard már alá is írt az ausztrál állomás partnerének.
A teljes projekttől előzetesen összesen 3,5 millió látogatót remélnek.
Forrás: realmadrid.com