Sportmarketing, többféle sportág — 2017/04/21 at 12:50

A szurkolói élmény növelésére fogott össze az Uber és az AEG

by

Ha kényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb meccsre járni, az új szintre emeli a szurkolói élményt. Ez a lényege annak a partnerségnek, amit a világ egyik legnagyobb utazásmegosztó szolgáltatója és a világ egyik legnagyobb sport és szórakoztatóipari vállalata kötött.

A megállapodás értelmében az Uber összesen 27 AEG létesítménynek, klubnak és eseménynek lett a hivatalos közösségi utazási és személyszállítási partnere. Ennek köszönhetően bővülnek a nézők utazási lehetőségei, ráadásul további előnyökkel számolhatnak azok, akik Uberrel mennek az AEG tulajdonába tartozó létesítménybe, sporteseményre, koncertre, vagy fesztiválra.

A szerződést az AEG globális központja hozta tető alá, így a világ minden tájáról ikonikus helyszínek, top sportklubok, illetve népszerű események vesznek részt az akcióban. A teljesség igénye nélkül például olyan stadionok és csarnokok, mint Londonban az O2, a Wembley és az SSE Aréna, Los Angelesben a Staples Center és az L.A.Live, a detroiti MO POP fesztivál, vagy az LA Kings NHL-csapat és az LA Galaxy labdarúgó klub.

Az Ubert használók kényelmesen tervezhetik a programjukat a csapatuk mérkőzésére, vagy a kedvenc előadójuk koncertjére, ugyanis a promócióban részt vevő helyszíneken dedikált zónákat jelölnek ki az Uber számára, ahol kitehetik, vagy felvehetik az utasokat. A  közösségi közlekedést igénybe vevők különböző ajándékokra és kedvezményekre is számíthatnak a stadionokban és a csarnokokban.

A sportos vonatkozásokra fókuszálva, az LA Galaxy és az LA Kings további kedvezményeket tervez a szezon során az Uber utasainak, például árengedmények, vagy egyedi merchandising termékek formájában.

Természetesen az Uber sofőrök sem maradhatnak ki a jóból, őket a “King of the Month” akcióval ösztönzik. A legjobb Uber sofőröket a jégen köszöntik az LA Kings meccse előtt, valamint jegyeket, VIP belépőket kapnak jutalmul.

Az Uber az Egyesült Államokban több NFL-csapatnak is a hivatalos partnere, sőt egyedi tailgate party élményt is kínálnak azoknak, akik saját autó helyett az utazásmegosztót veszik igénybe. Európában nehezebben boldogul a cég, a taxisok tiltakozása miatt kellett felmondaniuk az Olympique Lyonnal kötött szerződésüket is.

Forrás: businesswire.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.04.21.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close