Lehetséges az, hogy egy nő jobban értsem a focihoz, mint a szakértők szakértője: a férfi?
Mielőtt még a feminista eszmék képviselői a gúnyolódás vádjával meggyanúsítanak, gyorsan válaszolok: igen, lehetséges! Ezt bizonyítván a Heineken Italy egy ötletes kampánnyal rukkolt elő, s számos férfiembert tréfált meg a májusi Bajnokok Ligája döntő alatt.
Ugye tudjuk, – mi ne tudnánk, a 10 millió ország szövetségi kapitány országának kiemelkedő tagjai? – hogy a meccs után már könnyű szakértőnek lenni, durrogtatni a „mi lett volna, ha…”, illetve az „ezt még én is belőttem volna…” frázisokat, azonban a jelenben biztosra megmondani a mérkőzésen zajló szituációkat még a sokat látott mestereknek sem sikerül mindig. De hisz ezért is szeretjük a labdarúgást, a kiszámíthatatlanságáért…
A Heineken, a Bajnokok Ligája egyik hivatalos szponzoraként Milánót nézte ki a legújabb ötletének megvalósításául. A kampány két olasz fociikon, Alessandro Costacurta és José Altafini köré épült, akik Milánó egyik leghíresebb bárjában, a Bar Magentában vállaltak kommentátori szerepet a döntő idejére. A pub teljesen megtelt vendégekkel, elvakult fociszurkolókkal, szakértőkkel és persze a néhány, beépített focihoz nem értő alannyal is. Ezen személyek fura módon minden gólt és kihagyott helyzetet előre láttak a meccs folyamán, porrá alázva „áltudásukkal” a profi kommentátorokat.
Ez nem a jóstehetségüknek köszönhetően valósult meg, hanem a csúsztatott vetítésnek, amit a Heineken intézett a helyen. A meccset két perces késéssel vetítették a valós idejéhez képest, s a beépített emberek rádión kapták a fülest a zajló eseményekről, így mindenről előbb tudtak… a szakértők nagy meglepetésére:
Te hogyan reagáltál volna?
Forrás: adland.tv
1 hozzászólás
Pingback: A Heineken már készül a BL döntőre | Sportsmarketing