labdarúgás, rövidhír, Sportmarketing, UEFA — 2013/05/23 at 12:00

A Heineken már készül a BL döntőre

by

Méghozzá zseniálisan. A sörgyár marketingben nagyon erős, ráadásul, mint az UEFA Bajnokok Ligája egyik főszponzora a BL döntő számára kiemelkedő eseménynek számít.

Már tavaly is egy emlékezetes akcióval mosolyogtatták meg az embereket és szerencsére idén sem voltak restek a kreatívok egy ötletes vírusvideó generálásában. Most olyan párokat céloztak meg, akik egy [saját véleményem szerint igen unalmasnak mondott] bútorvásárlási túrán vesznek részt.

Az alanyok: kiválasztott párok, ahol a hölgyek mit sem sejtve próbálják a legcsodásabb bútordarabot kiválasztani. Ezzel szemben a férfiak is megtalálják a számukra enteriőr szempontjából éppen megfelelő, nem túl ízléses, ámde annál vonzóbb szobaberendezést. S, hogy miért is olyan attraktív a férfiak számára, egy a gusztus határait feszegető, műanyag székpár 1899 dollárért?

Mivel a székekkel együtt, egy a május 25-ei BL döntő jegyeit is magába foglaló utazást is kapnak. Azonban egy komoly probléma van: a férfiak nem említhetik meg a párjuknak, hogy a londoni döntő részvétele forog kockán, s csupán a maszkulin meggyőzőképességükben bízhatnak. Vajon sikerül?

Íme, a videó:

Forrás: digitalbuzzblog.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2013.05.23.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close