Méghozzá zseniálisan. A sörgyár marketingben nagyon erős, ráadásul, mint az UEFA Bajnokok Ligája egyik főszponzora a BL döntő számára kiemelkedő eseménynek számít.
Már tavaly is egy emlékezetes akcióval mosolyogtatták meg az embereket és szerencsére idén sem voltak restek a kreatívok egy ötletes vírusvideó generálásában. Most olyan párokat céloztak meg, akik egy [saját véleményem szerint igen unalmasnak mondott] bútorvásárlási túrán vesznek részt.
Az alanyok: kiválasztott párok, ahol a hölgyek mit sem sejtve próbálják a legcsodásabb bútordarabot kiválasztani. Ezzel szemben a férfiak is megtalálják a számukra enteriőr szempontjából éppen megfelelő, nem túl ízléses, ámde annál vonzóbb szobaberendezést. S, hogy miért is olyan attraktív a férfiak számára, egy a gusztus határait feszegető, műanyag székpár 1899 dollárért?
Mivel a székekkel együtt, egy a május 25-ei BL döntő jegyeit is magába foglaló utazást is kapnak. Azonban egy komoly probléma van: a férfiak nem említhetik meg a párjuknak, hogy a londoni döntő részvétele forog kockán, s csupán a maszkulin meggyőzőképességükben bízhatnak. Vajon sikerül?
Íme, a videó:
Forrás: digitalbuzzblog.com