olimpia, Sportmarketing — 2012/08/27 at 08:00

Százmilliók nézték az olimpiát a YouTube-on

by

Közzétette a YouTube a londoni olimpiára vonatkozó adatait: összesen 231 millió élő streamet szolgáltattak a felhasználók számára az ötkarikás játékok 17 napja alatt.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság [NOB] júniusban jelentette be, hogy élő ingyenes streamekkel növeli a 2012-es londoni olimpiai játékok globális lefedettségét. Partneréül a YouTube-ot választotta, amely 64 országban tette elérhetővé a streameket Ázsiában és Afrikában. A Google tulajdonában lévő videómegosztó portál nyilvánosságra hozott mutatói szerint 72 millió streamet nyitottak meg a NOB hivatalos YouTube csatornáján a két kontinensen.

A csatorna exkluzív digitális hozzáférést tett lehetővé a londoni olimpia eseményeihez azokon a területeken, ahol a közvetítési jogokat nem vásárolták fel a szervezet partnerei. Olyan piacokat jelent ez, mint India, Malajzia, Thaiföld Ázsiából, vagy Ghána, Nigéria, Kenya Afrikából. Az elő streamen keresztül tizenegy különböző HD adás közül lehetett választani, amelyek szimultán futottak, mindegyik angol kommentárral.

A YouTube szolgálta ki az amerikai jogokkal rendelkező NBC online közvetítését is az Egyesült Államokban. Az NBCOlympics.com oldalon 159 millió streamet nyitottak meg a felhasználók. Az NBC adatai szerint a megtekintések 37 százaléka mobil eszközön keresztül történt, és több mint fele volt HD minőségben.

A YouTube jelentéséből kiderül, hogy a csúcsot az jelentette, amikor félmillió felhasználó csatlakozott egy időben az élő streamekre.

Forrás: sportindustry.co.za

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Assvertising

„Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!” – hangoztatta Virág elvtárs A tanú című filmben. Azonban eme kijelentés napjainkban nem...

Close