A Coca-Cola bejelentette, hogy olimpiai szponzorációs tevékenységét a 2012-es londoni olimpiáról kiterjeszti az ugyancsak két év múlva megrendezésre kerülő londoni paralimpiai játékokra is.
A megegyezés, amelyet Coca-Cola brit sajtóirodája hozott nyilvánosságra, kiegészíti az amerikai üdítőital gyártó hivatalos globális olimpiai partner státuszát, és bevonja a vállalatot a Londoni Olimpia Rendezőbizottságának [LOCOG] küldetése teljesítésébe. A közös cél szerint szeretnék összekapcsolni a világ fiataljait Nagy-Britannián keresztül a sport ösztönző erejének segítségével.
A Coca-Cola reméli, hogy sikerül minél több fiatalt aktívvá tenni, függetlenül a fizikai képességeiktől. „Büszkék vagyunk arra, hogy kiterjesztettük szponzorációnkat a paralimpiára. A paralimpiai játékok a sport egyik legnagyobb ünnepe, amelynek 12 napja során 4000 atléta vesz részt több száz versenyszámban. Közvetlen tapasztalatból tudjuk, mennyire inspiráló dolog segíteni a mozgássérültekkel szembeni attitűdök megváltoztatásában. Szeretnénk részesei lenni a 2012 felé vezető felemelő élménynek, a szponzorációnkon keresztül testmozgásra motiválni az embereket, valamint felhívni a figyelmet a paralimpiára Nagy-Britanniában és azon túl” – mondta Daryl Jelinek, a cég London 2012 projektjének vezetője.
Paul Deighton, a LOCOG vezérigazgatója szeptemberben nyilatkozta, hogy a paralimpia népszerűsítése a következő egy év legfontosabb feladatai közé tartozik számukra.
A Coca-Cola 1928 óta szponzorálja az olimpiai játékokat, és 2020-ig biztosan az esemény hivatalos globális partnere marad. A vállalat 1992 óta a paralimpiákat is támogatja.
Forrás: insidethegames.biz