Innovatív közös nemzetközi próbaprojektet indított a Német Labdarúgó Liga [DFL] és a BMW. A két szervezet azt teszteli, hogyan tudnak az autók szórakoztató rendszerének képernyőjére szabott tartalmat készíteni. A világon más profi labdarúgó liga még nem csinált ilyet, ahogyan a BMW is az első autógyártó, amely Bundesliga mérkőzések közvetítését jelenítheti meg a járműveiben.
A teszt on-demand tartalomra fókuszál, vagyis élő közvetítéseket, összefoglalókat optimalizálnak az autók kijelzőjére, természetesen az utasok biztonságának maximális előtérbe helyezésével. Első körben a BMW X7-esek ívelt kijelzőjén jeleníthető meg a tartalom, egy alkalmazáson keresztül. Videó formátum kizárólag parkoló állapotban elérhető, amikor a jármű mozgásban van, csak audio streamet lehet hallgatni.
A videó funkció használatához az ügyfélnek a saját eSIM-jét kell aktiválni a járművében, amelynek antennái lehetővé teszik, hogy akár nagy sebességű 5G streaminget élvezhessenek személyes mobilszerződésükön keresztül.
Az első teszt a múlt hét végén, a Bundesliga 16. játéknapján történt, Németországban. Egyelőre más BMW modellekben és más területeken nem elérhető a speciális tartalom, de hamarosan újabb típusok is megkaphatják a szolgáltatást, illetve azt újabb országokra is kiterjesztik Európában, Amerikában és Ázsiában egyaránt.
A próbaprojekt a tervek szerint 2024. március 31-ig tart, ezalatt az alkalmazást folyamatosan fejlesztik majd.
Forrás: DFL, BMW