Az együttműködés célja, hogy megismertesse a nagyközönséggel a tokiói olimpiára készülő sportolókat és közösséggé kovácsolja a szurkolótábort.
A Pöttyös 2016 után idén is a Magyar Olimpiai Csapat partnereként támogatja a sportolókat, az olimpiai mozgalmat.
A kampány alapja nem változott: szurkolói kártyákon jelennek meg a versenyzők, a kártyákat albumban lehet gyűjteni, indulhat a cserebere és társasozni is lehet a lapokkal.
A riói kiadásban a sportolók eredményein volt a hangsúly, most személyes információk is olvashatóak a kártyákon. A csomag 176 darabból áll, mert eddig ennyi aranyérmet nyertünk az olimpiai játékokon. Összesen 22,5 millió kártya készül, a szervezők reményei szerint ezek legalább kétmillió magyar háztartásba jutnak majd el.
Most is lesznek „Legendák”, olvashatunk a „Reménységekről”, és újítás, hogy öt „Paralimpikont” is megismerhetünk, a főszereplők pedig természetesen az „Olimpikonok”.
A MOB tájékoztatása szerint minden megkeresett sportoló vállalta a részvételt a kampányban. Öt évvel ezelőtt Hosszú Katinka nemet mondott a felkérésre, őt idén is hiába keresik a gyűjtők, rajta kívül a nagy nevek közül – akik Rióban aranyérmet nyertek, és erre most is esélyesek – Szilágyi Áron és Kozák Danuta neve nem jelenik meg az albumban. Ott van viszont többek között Milák Kristóf, Kapás Boglárka, Csipes Tamara és Baji Balázs is. A férfi vízilabda-válogatott kapusa, Nagy Viktor véleménye szerint a részvétel emeli a sportoló értékét is.
A termékek június elejétől érhetők el a boltokban a multipack kiszereléshez csomagolva, vagy a megvásárolható albumcsomag részeként. Az akció a Pöttyös gyártójának, a FrieslandCampina Hungáriának az idei legnagyobb kampánya lesz. A cég olyannyira kiemelten kezeli a programot, hogy annak időtartamára a termék csomagolásán logójuk helyett a „Hajrá Magyarok!” felirat jelenik meg.
1 hozzászólás
Pingback: A Magyar Olimpiai Bizottság tokió olimpiához kapcsolódó kommunikációs tevékenységének médiaelemzése | sportsmarketing.hu