Férfi, női és gyermek kollekciók, illetve kiegészítők is kaphatók. A globális szurkolói bázis elérése a cél.
Együttműködési megállapodást jelentett be az NFL és a H&M, amelynek keretében a divatlánc üzleteiben kaphatók lesznek kifejezetten az amerikaifutball-liga számára készített termékek. A kabátokat, felsőket és szabadidőruhát tartalmazó férfi kollekció már kapható a boltokban és online, a női és gyermek kollekció pedig az év későbbi szakaszában érkezik.
Az NFL-termékek 20 országban lesznek hozzáférhetők, többek között Dél-Koreában, az Egyesült Királyságban, Indiában Japánban, a Közel-Keleten, Kínában, Kolumbiában, Mexikóban és Németországban. Az Egyesült Államokban ezek a H&M termékek nem kerülnek piacra.
Az egyedi H&M kollekció célja, hogy kielégítse a Londonban és Mexikóban rendezett NFL-mérkőzések keltette szurkolói igényeket, valamint a támogassa a több, mint 180 országban közvetített Super Bowl körüli felhajtást és érdeklődést.
Az NFL és a H&M egymásra találásában az IMG ügynökség működött közre, amely 2017-ben lett a liga partnere egyes európai és ázsiai piacokra vonatkozóan, a liga nemzetközi jelenlétének erősítése céljából.
“Nagyon örülünk, hogy sikerült összehoznunk a világ egyik legnépszerűbb sportligáját a világ egyik legkedveltebb divatláncával. Az NFL, mint életmód és divatmárka, nemzetközi vonzereje rohamosan növekszik. A kreatív együttműködéseiről híres és világszerte több ezer üzlettel rendelkező H&M így tökéletes partner abban, hogy sítlusos és könnyen hozzáférhető NFL-ruházatot és kiegészítőket kínáljon az amerikaifutball rajongóinak, illetve a divatmániásoknak egyaránt“ – nyilatkozta Matthew Primack az IMG alelnöke.
A License Global felmérése szerint az NFL 2018-ban 3,3 milliárd dollár értékben értékesített kiskereskedelmi termékeket, amivel a harmadik legnagyobb forgalmat bonyolító liga volt a világon. Az első helyen ezen a listán egyébként az MLB, vagyis az amerikai baseball liga található 5,5 milliárd dolláros forgalommal.
Forrás: nfl.com