A Carlsberg 25 éve a csapat szponzora. A jeles évfordulóra egy igazi ritkaságnak számító sört készítettek, amely minden Liverpool szurkoló vágya.
A limitált kiadású termékek bevett ünnepi kellékek a szponzori kapcsolatokban. A Carlsberg azonban csavart egyet a történeten és olyan egyedi sört alkotott, amely nemcsak letudja a kötelező udvariaskodást a partnerek között, hanem jóval többet nyújt annál!
A cég koppenhágai kutatólaboratóriuma speciális körülmények között nevelte a sörkészítés egyik legfontosabb alapanyagának számító komlót. Először is, a magokat az Anfield stadion gyepszőnyegéből származó komposztanyagba ültették. Majd a fél éven át tartó növekedési szakaszban hangterápiának vetették alá a növényeket. Ennek különlegességét az adta, hogy a videó-, és a hangfelvételeket a Liverpool elmúlt 25 évének mérkőzéseiből és a szurkolói rigmusokból válogatták össze, így biztosítva, hogy belekerüljön a Liverpool-érzés a komlóba, majd ezen keresztül a sörbe is.
A kísérletet Jürgen Klopp, a Liverpool menedzsere és olyan legendák, mint Robbie Fowler és Steve McManaman is elismeréssel nyugtázták.
A sörkülönlegességet néhány kiemelt bárban és természetesen az Anfield stadionban lehet majd megkóstolni október 28-án a Huddersfield Town elleni mérkőzés alkalmával.
2011-ben a Hublot ünnepelte hasonló kreativitással a Manchester Uniteddel való partnerségét. A svájci luxusmárka olyan limitált kiadású karórával lepte meg a szurkolókat, amelyen a stopper egyik mutatóját a labdarúgó mérkőzések 45 perces félidejéhez hitelesítettek, a számlapon található ötperces jelekbe pedig az Old Trafford gyepszőnyegéből származó fűszálakat építettek.
Forrás: carlsberggroup.com