Az ATP tornák kiemelt szponzora lesz a Corona mexikói sör márka az elkövetkező öt és fél évben.
A Corona a Mercedes- Benz által 2008 végén üresen hagyott helyet tölti majd be májustól. Az elmúlt másfél évben kiemelt együttműködő partner nélkül zajlottak a legjelentősebb férfi teniszversenyek, bár korábban az Aviva biztosító és a Toyota autógyár is közel állt a szerződés aláírásához.
A Corona az amerikai szaksajtó szerint évente 13 millió dollár körüli összegért cserébe kap egyedi marketing lehetőséget, amely magában foglalja a teniszhálókon való szereplést, a stadionbeli megjelenést, valamint a hivatalos honlapon, az ATPWorldTour.com-on és a sorozat heti televíziós műsorában, a 147 országban sugárzott ATP World Tour Uncovered-ben való szereplést.
A 32 országot érintő, 62 versenyből álló sorozat globális platform, amely kitűnő megjelenési felülettel szolgál a mexikóiak egyre aktívabb kommunikációs tevékenységéhez, hogy márkájukat ismertebbé tegyék az amerikai kontinensen kívül Európában és Ázsiában is.
A Corona logója az ATP tornák teniszhálóinak kétharmadán fog megjelenni, de minden állomáson a mexikói lesz a rendezvény hivatalos söre. Azokon a helyeken, ahol korábban egyéni megállapodás született a szervezők és egy másik márka között – ilyen például a Sony Ericsson Open Miami és a Heineken évek óta tartó kapcsolata -, az ATP kivásárolja a szerződést.
A Corona eddig is jelen volt a tenisz világában: tizenhat éve szponzorálja az acapulcoi, és négy éve a torontoi ATP tornákat.
Forrás: atpworldtour.com, bloomberg.com