labdarúgás, Sportgazdaság — 2016/09/12 at 17:30

Sportsmarketing TALKS – a futball átigazolási piac

by

Futball átigazolási piac, avagy milyen tényezők határozza meg egy labdarúgó értékét és hogyan járulhatnak hozzá az új igazolások egy klub gazdasági teljesítményéhez és márkaértékéhez? Többek között ezekről a kérdésekről szól a legújabb Sportsmarketing TALKS!

A videóban két szerkesztőtársunk, Pap Viktor, sportmarketing menedzser és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek. A témát a 2016-os nyári futball átigazolási piac szolgáltatta, ahol elképesztő összegek repkedtek és több rekord is megdőlt. Például csak a Premier League klubjai több, mint 1 millárd angol fontot költöttek a kereteik megerősítésére és Paul Pogba lett a világ legdrágább játékosa, miután a Manchester United 105 millió fontot fizetett érte az olasz Juventusnak. De szóba kerül az is, hogy mi a szponzorok szerepe az átigazolások hátterében, illetve milyen trendek tapasztalhatók a magyar labdarúgásban. Itt a Sportsmarketing TALKS harmadik adása!

Sportsmarketing TALKS – A futball átigazolási piac

A sportsmarketing.hu két szerkesztője, Pap Viktor, sportmarketing menedzser és Vincze Dávid, sport PR szakértő beszélgetnek a 2016-os nyári futball átigazolási piac marketing és gazdasági vonatkozásairól.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

napilapok
Sportszemle 2016.09.12.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close