kézilabda, Sportmarketing — 2014/01/10 at 11:50

Kézilabda Európa-bajnokság extrákkal

by

Kereskedelmi és közvetítési szempontból az eddigi legérdekesebb férfi kézilabda Európa-bajnokság rajtol vasárnap. Élő streamek, szuperlassítások, Spider Cam, egyre több közösségi média platform és erős szponzorok. Ahogy mondani szokták: a szórakozás garantált!

A 16 csapatos férfi kézilabda Európa-bajnokságot január 12. és 26. között rendezik Dániában, a házigazda városok Koppenhága, Arhus, Herning és Aalborg lesznek. A döntőnek majd a herningi Jyske Bank Boxen ad otthon, várhatóan telt ház, vagyis 14 ezer néző előtt.

Kézilabda Európa-bajnokság

A szervezők mindent megtesznek azok szórakoztatásáért is, akik nem tudnak a helyszínre utazni. A mérkőzéseket 75 tévécsatorna 275 országban közvetíti, és ez lesz az első alkalom, hogy lefedik a teljes dél-amerikai kontinenst is. Valamennyi összecsapás látható lesz a torna hivatalos YouTube csatornáján is, összefoglalókkal, interjúkkal kiegészítve.

EHF-Euro-2014-logo

A felvételek minőségére sem lehet majd panasz, ugyanis 18 full HD kamera veszi az eseményeket minden elképzelhető szögből. A vágóképekhez szuperlassításokat is használnak és a kézilabda Európa-bajnokságok történetében most debütál a pálya fölé belógatott Spider Cam.

A torna természetesen rendelkezik hivatalos honlappal, amelyen 25 újságíró és fotós frissíti folyamatosan a tartalmat. A szurkolók ezen kívül a közösségi média platformon is követhetik a történéseket, többek között a Facebookon, Twitteren és Instagramon.

A szervezők a partnerek kiszolgálására megjelenést biztosítanak a LED hirdetőtáblákon, a pályák padlóján, a hivatalos honlapon és a nyomtatott anyagokban. A szponzoráció aktiválására is lehetőséget kapnak a helyszínen, valamint élvezhetik a vállalati VIP csomagok előnyeit. Az Európa-bajnokság hivatalos partnerei az Actavis, az AJ, az engelbert strauss, a Grundfos, az Intersport, az Outrup és a 2015-ös katari kézilabda-világbajnokság.

 

Forrás: EHF sajtóanyag

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2014.01.10.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close