A kétes incidensekre gyorsan reagáló, ütős reklámjairól híres Specsavers látszerész cég nem vesztegette az időt azután sem, hogy Eden Hazard, a Chelsea futballistája megrúgott egy labdaszedőt a Swansea elleni mérkőzésen.
Múlt hét szerdán Eden Hazard, a Chelsea futballistája igyekezett a labdaszedőtől minél előbb visszaszerezni a játékszert, mert csapata kiesésre állt az angol ligakupában a Swansea ellen. Hazard buzgalmában először fellökte a srácot, majd a labdára irányuló rúgása mintha a földön fekvő fiút is eltalálta volna. Hazardot azonnal kiállította a játékvezető, ráadásul még a rendőrség előtt is felelnie kell a tettéért.
Az incidensre lecsapott a csipkelődős kampányairól ismert optikus cég, a Specsavers is. Látásvizsgálatot reklámozó hirdetését néhány nappal az eset után jelenttette meg több brit napilapban egyszerre. A hirdetésben egy felirat szerepel két képpel: egy labdaszedő, mellette piros „X”, és egy labda zöld pipával, valamint az elmaradhatatlan „Should’ve gone to Specsavers” [El kellett volna mennie a Specsaversbe] szlogen.
Az ilyen fajta cukkolás nem szokatlan a Specsavers-től. Szeretik kihasználni a sportbakikat, és el kell ismerni, hogy a szlogenjük hatásos ebben a kontextusban. Tavaly nyáron, az olimpián a szervezők kapták meg a magukét, amikor a dél-koreai zászlót vonták fel az észak-koreai helyett, a labdarúgó Európa-bajnokságon pedig azt a játékvezető asszisztenst küldték volna szemészhez, aki nem látta, hogy a labda áthaladt a gólvonalon az angol-ukrán mérkőzésen.
Forrás: marketingweek.co.uk
1 hozzászólás
Amúgy a partjelző, aki nem látta, hogy áthaladt a labda a gólvonalon egy magyar volt: Vad II István.
A cég ötlete jópofa amúgy!