rövidhír, Sportszponzoráció — 2010/11/29 at 17:53

Kihirdették az Európai Szponzorációs Díj 2010-es győzteseit

by

A Future Sponsorship 2010 konferencia keretében átadták az Európai Szponzorációs Szövetség legfrissebb díjait. Többek között a Philips, az AEGON és a MasterCard is a nyertesek között szerepelt.

Amszterdamban került megrendezésre a Future Sponsorship 2010. Hagyományosan a kétnapos, előadásokkal, műhelybeszélgetésekkel, esettanulmányokkal tarkított konferencia első estéjén osztják ki az Európai Szponzorációs Szövetség [ESA] díjait. Ebben az évben tizenhárom európai országból érkeztek nevezések, amelyeket egy független szakértőkből álló zsűri bírált el.
Az ESA Awards az egyetlen európai szponzorációs megmérettetés, ahol minden szektort figyelembe vesznek a sporttól kezdve a kultúrán és médián át a vállalati felelősségvállalásig. Szponzorok, jogtulajdonosok, ügynökségek egyaránt beküldhetik sikeres kampányaikat.
Az idén két új kategóriát is bevezettek, hogy felhívják a figyelmet a kisebb költségvetésű, de gazdaságilag hatékony projektekre.
A 2010-es győztesek listája az alábbi:

Business to Business Category [vállalatok közötti kategória]
Philips / The National Theatre [A londoni Nemzeti Színház külső és belső világításának modernizálása, amely jelentős energia-megtakarítást és széndioxid kibocsátás csökkenést eredményezett.]

A londoni Nemzeti Színház

Business to Community Category [vállalat és közösség közötti kategória]
British Gas Pools 4 Schools [A British Gas brit úszó olimpikonokkal együttműködve 10 méteres mobil medencéket állított fel 160 brit iskolában, ahol úszásra, vízilabdára, aqua aerobic-ra tanította a gyereket, valamint segített a víztől való félelmük legyőzésében.]

Business to Community Category – Low Budget [vállalat és közösség közötti kategória – 50 ezer euró alatt]
The AEGON Breakfast Club [Az AEGON biztosító kezdeményezése, hogy az edinburgh-i kisiskolások egészséges táplálkozással kezdjék a napjukat, és növekedjen a koncentrációs képességük.]

Business to Consumer Category [vállalat és fogyasztók közötti kategória]
O2 Be The Difference / Irish Rugby [Az O2 telekommunikációs cég kampánya az ír rögbi válogatott szponzorációjával.]

Business to Consumer Category – Low Budget [vállalat és fogyasztók közötti kategória – 100 ezer euró alatt]
O!Karte Riga Night Run [A lett fővárosban rendezett Riga City Festival kereteiben tartott éjszakai futás szponzorációja az O!Karte telefonkártya részéről.]
és Specsavers – An Eye for Expertise [A Specsavers optikai vállalat együttműködése a Sólyomszem technikával történt elemzésekkel, rangos krikett mérkőzések közvetítése során.]

Business to Employee Category [vállalat és alkalmazottak közötti kategória]
BT – The Difference is You [A British Telecom saját alkalmazottai bevonódását fokozó kampánya.]

Multi-national Category [nemzetközi kategória]
MasterCard UEFA Champions League Sponsorship [A MasterCard Bajnokok Ligája szponzorációja.]

Forrás: sponsorship.org

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Bemutatták a 2011-es BL-döntő logóját

Az UEFA saját dizájnt készíttetett a 2011-es Bajnokok Ligája döntő számára, amelyet a mérkőzés helyszínén, a londoni Wembley stadionban mutatott...

Close