Az Intersport három afrikai nemzet labdarúgó szövetségével kötött szponzori szerződést. Ghána, Elefántcsontpart és Kamerun csapataiban a Puma is bízik: tőlük kapják a felszerelésüket.
2010-ben a világ – sportszerető felének – szeme Afrika felé fordul. Jövő nyáron, a sportág történetében először, ez a kontinens ad otthont a futball vb-nek, amit januárban az Afrikai Nemzetek Kupája előz meg. Az Intersport, a világ vezető sportszer kiskereskedője, három olyan válogatott szponzorálásával próbál meg hasznot húzni a fokozott figyelemből, amelyek mindkét tornán ott lesznek.
Az együttműködés online és bolti promóciókkal veszi kezdetét az Afrikai Nemzetek Kupája ideje alatt, és azzal éri el csúcspontját, hogy az Intersport a Puma-val karöltve Párizsban hozza össze Ghánát, Elefántcsontpartot és Kamerunt a világbajnokságra való felkészülés jegyében. Az Intersport márka elemei megjelennek majd az összes szponzori felületen, beleértve a csapatok felszerelését, reklámtáblákat, interjú háttérfalakat.
A sportszer kereskedelmi cég a Puma komoly afrikai összeköttetéseinek köszönhetően került kapcsolatba a három válogatottal, tovább mélyítve a két vállalat közötti együttműködést és a szponzoráción keresztül megerősítve saját világvezető helyét a tevékenységi területén.
Forrás: cnbc.com