Az angol Premier League-ben szereplő klub egy telekommunikációs céggel kötött szerződést. Nigériában hatalmas szurkolói bázissal rendelkezik az Arsenal, ezt szeretné mindkét fél kihasználni.
Az MTN lett az Arsenal hivatalos telekommunikációs partnere Nigériában. Az együttműködés értelmében az MTN a klubhoz kötődő exkluzív promóciós tevékenységet végezhet az országban. Az MTN felhasználói például összefoglalókból, interjúkból, hírekből és fotókból álló egyedi tartalmat élvezhetnek az előfizetésükön keresztül. Ezen kívül a cég a hirdetéseiben használhatja az Arsenal játékosait és korábbi sztárjait a vásárlók megszólítására. Továbbá a klub minden alkalommal edzőket biztosít az MTN-nel közös éves továbbképzésekre és táborokra.
Napjankra jellemző trend, hogy a top klubok komoly figyelmet fordítanak a hatalmas üzleti potenciállal rendelkező ázsiai és amerikai piacokra. Afrika eddig nem szerepelt az elsődleges célpontok között, de az Arsenalnak jó oka volt erre a lépésre, ugyanis a klub jelentős szurkolói bázissal rendelkezik az országban. A brit piacoktól eltekintve, Nigériából érkezik a legtöbb látogató az Arsenal honlapjára, és innen kerül ki a második legtöbb online regisztrált klubtag és a harmadik legtöbb Twitter követő is.
Az Arsenal nigériai népszerűsége részben annak köszönhető, hogy korábban öt éven át náluk szerepelt a helyi legenda Nwankwo Kanu, valamint jelenleg is a csapat tagja a fiatal tehetségként számon tartott szintén nigériai Alex Iwobi.
Az MTN a második cég, amelyik az Arsenal hivatalos partnerének mondhatja magát Nigériában, korábban a Star sörmárkával kötöttek szerződést. A klub Afrika iránti elkötelezettségét jelzi, hogy a kontinens egészét tekintve összesen már öt együttműködésnél tartanak.
Forrás: arsenal.com