A SportWin ügynökséghez, a rendezvény régi szervezőjéhez idén csatlakozik a Publicon Sport, a Lengyel Labdarúgó Szövetség kizárólagos marketingpartnere is. A SPORTBIZ közel 20 éve támogatja a marketing fejlesztését és professzionalizálását, valamint emeli a sportmenedzsment és a szponzoráció színvonalát Lengyelországban.
„Úgy látjuk, hogy a technológiai forradalom ezt a területet is elérte, ezért a következő esemény nagyrészt erre fog összpontosítani. Két napon keresztül a sport, a technológia és a befektetés világából érkező szakértők vitáinak és véleményütköztetésének lehetünk tanúi. A SPORTBIZ SUMMIT színpadán felszólal többek között Samin Macdonald, aki jelenleg az FC Barcelonával dolgozik a Camp Nou átépítésén, Fraser Read, aki a Blackburn Rovers marketing- és kommunikációs vezetője, valamint Lars Haue-Pedersen, aki a BWC Sportügynökségnél segít a városoknak és országoknak megszerezni a nagy sportesemények szervezését. Timm Jäger az Eintracht Frankfurttól is megerősítette jelenlétét, és arról fog beszélni, hogy klubja a technológiának köszönhetően hogyan vált a világ egyik leginnovatívabb klubjává” – mondta Dominik Kajzerski, a SportWin ügyvezető igazgatója.
A SPORTBIZ SUMMIT mint minden évben, most is a sportolóknak, a klubok és szervezetek képviselőinek, a legnagyobbak mellett a helyi sportszponzoroknak, önkormányzatoknak, illetve ebben az évben különösen a startupoknak és technológiai cégeknek szól.
Március 7-én, kedden négy terület fogja uralni a vitatémákat:
- az üzleti élet
- a marketing
- a jövő
- a nők szerepe a sportban
A panelekben a területek szakértői a sportmarketing jövőjéről, a női sportok kereskedelmi hasznosításáról vagy a szponzorációról, mint az üzleti célok elérésének hatékony eszközéről fognak beszélgetni. „Firechatek” lesznek egy sportszervezet kereskedelmi stratégiájáról, a szponzoráció hatékonyságának mérési módszereiről vagy a trendalkotásról, valamint a sportsikerek kereskedelmi hasznosításáról.
Március 8-án, szerdán a szakértők figyelme négy tematikus blokk megvitatására összpontosul, amelyek a következők lesznek:
- sportklubok és sportszervezetek
- szponzorok
- önkormányzatok
- innovációk a képzésben
A panelbeszélgetés résztvevői a szponzorációs döntések technológiai támogatásáról, a sportfejlesztési stratégiák szinergiáiról és arról fognak beszélni, hogy mit keresnek a befektetők a sportban.
A Kamil Bortniczuk lengyel sport- és idegenforgalmi miniszter tiszteletbeli védnöksége alatt zajló eseményen a lengyel sportbiznisz kulcsfigurái is felszólalnak: a PKN ORLEN Sportmarketing és Szponzorációs Iroda igazgatója, Agata Pniewska, az XTB fejlesztési igazgatója, Szymon Szymanski, a Lengyel Kosárlabda Szövetség elnöke, Radoslaw Piesiewicz vagy a lengyel MMA-legenda, Joanna Jedrzejczyk.
„Az üzleti konferenciák eddig ugyanazok a témák köré csoportosultak és hasonló forgatókönyvek szerint szerveződtek. Ez a megfigyelés lett a kiindulópontunk ahhoz, hogy új formulát javasoljunk a rendezvényre. A különböző területek összekapcsolásával és a sport különböző arcainak egymás mellé állításával azt szeretnénk megmutatni, hogy ma az egész iparágnak új energiára és merész vezetőkre van szüksége, akik képesek lesznek kihasználni a sport, a technológia és az új média szinergiáját. Az általunk kínált viták, panelek és előadások fontos lépést jelentenek az iparág fejlődése és a lengyelországi sportközösség integrációja felé” – mondta Szymon Sikorski, a Publicon Sport vezérigazgatója.
A konferencia egyik legfontosabb pontja a 19. Sport és Üzlet gála, amelynek során átadásra kerül a Sports Business Awards, a lengyel sportipar legrégebbi díjai. A rangos DEMES-szoborért 12 kategóriában versenyez többek között az olajpiacon jelenlévő PKN ORLEN, a szerencsejátékok értékesítésével is foglalkozó Totalizator Sportowy, a Lech Poznań futballcsapat, a férfi röplabda-válogatott, vagy éppen a női teniszben világelső Iga Swiatek.
A rendezvény részletes programja, valamint a SPORTBIZ SUMMIT és a gála részvételi csomagjai a sportbiz-summit.com oldalon érhetők el.