A zárt kapuk ellenére így nem tűnnének teljesen üresnek a lelátók és ezzel a kreatív megoldással a támogatásukat is kifejezhetik a szurkolók.
Több, mint 8 ezer Borussia Mönchengladbach szurkoló rendelte már meg a kartonra nyomott mását, hogy akkor is megtöltsék kedvenc csapatuk stadionjának lelátóit, ha zárt kapuk mögött indul újra a bajnokság a Bundesligában.
A szurkolóknak 19 eurót kell fizetniük, ha szeretnék, hogy az általuk beküldött fotóból elkészítsék a nagy méretű karton verziót. Az összeg – másképpen olvasva 1900 euró cent – a klub alapításának évszámára utal, és a bevételből helyi jótékonysági szervezeteket támogatnak.
A 54 ezer férőhelyes Borussia-Park az ötödik legnagyobb stadion a német első osztályban és az idei szezonban közel teljes kihasználtsággal működött, köszönhetően a csapat jó szereplésének. A Bundesliga küzdelmei jelenleg a koronavírus-járvány miatt szünetelnek, a Borussia Mönchengladbach a negyedik helyről, az éllovas Bayern Münchentől 6 ponttal lemaradva várja a folytatást.
Dániában, a listavezető FC Midjtylland marketingesei is kreatív ötlettel rukkoltak elő, hogy akkor is meccsélményt nyújtsanak majd a csapat szurkolóinak, amikor a mérkőzések már zajlanak, de nézők még nem mehetnek be a stadionba. A klub arénájának parkolójában gyakorlatilag egy autósmozit alakítanának ki, amivel 2.000 autó, vagyis akár 10.000 ember számára teremtve drive-in szurkolási lehetőséget, akik óriás képernyőkön nézhetnék a bent zajló meccset.
Forrás: bundesliga.com
3 hozzászólás
Pingback: Interjú Daniel Haasszal, az FSV Mainz 05 klubmédia menedzserével | sportsmarketing.hu
Pingback: A teljes South Park szereplőgárda megnézte a Denver Broncos meccsét | sportsmarketing.hu
Pingback: 15.000 plüssmaci lepte el a Heerenveen stadionját | sportsmarketing.hu