Szerte Európában azt számolják a futballcsapatok tulajdonosai, hogy mekkora kárt okoz a koronavírus miatti leállás, illetve, hogy mikor és hogyan indulhatnak újra a küzdelmek. Dániában, a listavezető FC Midjtylland marketingesei egy igazán kreatív ötlettel rukkoltak elő, hogy akkor is meccsélményt nyújtsanak majd a csapat szurkolóinak, amikor a mérkőzések már zajlanak, de nézők még nem mehetnek be a stadionba.
A klub arénájának parkolójában gyakorlatilag egy autósmozit alakítanának ki, 2.000 kocsi, ezzel akár 10.000 ember, óriás képernyőkön nézhetné a bent zajló meccset. A Midtjylland marketing igazgatója, Preben Rokkjaer elmondta, hogy tárgyalnak egy helyi rádióadóval, hogy annak frekvenciáján a drukkerek élő közvetítést hallgathassanak autórádiójukon keresztül. Emellett további ötleteken gondolkoznak, pl. díjat adnak majd a „csapat színeivel legszebben feldíszített autó” tulajdonosának. Természetesen a vendégszurkolókról sem feledkeznek meg, ők külön „szektorban” kapnának helyet. Erre bőven van tér, hiszen kb. 12.000 autó tud megállni a stadionnál.
És, hogy valamennyit a játékosok is átérezhessenek valamennyit a hangulatból, a benti kivetítőkön a parkoló képeit lehet majd látni, így a csapat élvezheti a drukkerek támogatását.
A megvalósítás elkezdődött, a csapat egyeztet a hatóságokkal és az egészségügyi szervezetekkel, hiszen meg kell oldani például a mosdólátogatás kérdését és számos egyéb részletet, hogy mindenki biztonságosan szurkolhasson, de remélik, hogy a dán Superliga május 17-i rajtjára minden működik majd.
Forrás: fcm.dk
1 hozzászólás
Pingback: Kartonra nyomott fotójukkal helyettesítenék magukat a stadionban a Borussia Mönchengladbach szurkolói | sportsmarketing.hu