Budapest immár ötödször ad otthont a versenynek, amelynek rangját emeli, hogy most először, olimpiai kvalifikációs esemény lesz.
A rendezvényre a BOK Csarnokban kerül sor, a szervezők minden döntős versenynapra 8-10 ezer szurkolót, összesen több mint 50 ezer nézőt várnak. A jegyértékesítés elkezdődött, a selejtezőkre a belépők egységára 1.000 forint, a döntőkre 3.000-4.500 forintért lehet jegyhez jutni. A bérlet ára 28 ezer forint lesz.
A Magyar Vívó Szövetség nemcsak jól szervezett versenyt, hanem szórakoztató programot is ígér. „Korszerű technikát építünk be a BOK-csarnokba, integrált hang- és fényrendszert használunk majd, több mint 700 négyzetméteres felületre pedig LED-es kivetítőket és LED-padlót telepítünk. A nézőket színes betétprogramokkal és látványos show-műsorral várjuk, amihez hasonló sportprezentációt már láthattak azok, akik kilátogattak a tavalyi birkózó világbajnokságra” – ismertette a terveket Csampa Zsolt, a szövetség elnöke.
A 100 nap múlva rajtoló világbajnokságot a szervezők erős kommunikációval, látványos reklámokkal támogatják majd. A „Kind of magic” fantázianevű kampány egyik főszereplője a 2017-ben egyéni világbajnoki címet szerzett Szatmári András lesz.
A Volkswagen és a Magyar Vívó Szövetség együttműködési megállapodást írt alá, melynek eredményeképpen az autómárka a sportág kiemelt támogatója és a vb hivatalos szállítója lett. A cég tizenhárom autót biztosít a verseny lebonyolításához és öt járművel támogatja a szövetség napi munkáját.
A Volkswagent és a vívást összeköti a tradíció, a hagyományok tisztelete, így a megjelenés erősíti a márka értékeit, mondta Dalnoki Balázs a VW márkaigazgatója, hozzátéve, hogy hosszú távú együttműködést terveznek a vívókkal.