November végén a szlovéniai Portorozban tartják a közép-kelet-európai régió legmagasabb színvonalú sport üzleti és szponzorációs konferenciáját. A minőséget olyan előadók garantálják, mint Aleksander Ceferin, az UEFA elnöke, Paul Rogers, az AS Roma digitális és közösségi média vezetője, Luka Dukich, a Chicago Bulls digitális tartalmakért felelős senior managere és Jerry Newman, aki a Facebook sport partnerségeiért felel az EMEA régióban. Olvasóinknak kedvezményes regisztrációt biztosítunk a rendezvényre!
November 22-én és 23-án nagyszabású nemzetközi sport üzleti és szponzorációs konferenciának ad otthont a szlovén tengerparton található Portoroz. Az immár 15. alkalommal megrendezésre kerülő Sporto komoly presztízzsel rendelkezik a közép-kelet-európai régióban, amit olyan korábbi referenciákkal érdemelt ki, mint a Barcelona, az Arsenal, Nemzetközi Olimpiai Bizottság, a Wimbledon, a Red Bull Air Race, vagy a Milka.
Az idei rendezvényen is nagyon magas színvonalra lehet számítani, ha végigböngésszük a már nyilvánosságra hozott előadók listáját. A legnagyobb név az Európai Labdarúgó Szövetség [UEFA] elnöke, Aleksander Ceferin, aki a szervezet élén szerzett tapasztalatait osztja majd meg a résztvevőkkel. A digitális média és a közösségi platformok kiemelt szerepet kapnak a konferencián. Ezt a témát járja körül Tomsilav Pacak [Spokesperson @ Croatian Football Federation] a Horvát Labdarúgó Szövetség UEFA-díjra jelölt vb-kampányának ismertetésével, Luka Dukich [Senior Manager of Digital Content @ Chicago Bulls] a Chicago Bulls márkázott tartalmainak bemutatásával, Paul Rogers [Head of Digital & Social Media @ AS Roma] az AS Roma egyedi hangvételű közösségia média posztjai mögött álló gondolkodásmód szemléltetésével, valamint Jerry Newman [Head of Sports Partnerships, EMEA @ Facebook], aki azt vezeti le, hogyan lehet a Facebook és az Instagram segítségével a szurkolókkal való kapcsolatot magasabb szintre emelni úgy, hogy közben új bevételi források is nyíljanak.
Az ügynökségi oldalt többek között a neves partnerlistával – egyebek mellett Under Armour, BMW, Coca-Cola – rendelkező Synergy stratégiai vezetője, Carsten Thode képviseli, aki a szenvedély-vezérelt marketingre épített szponzorációs kampányaikat elemzi majd. Ian Mollard, a Curiosity 360 ügynökség igazgatója pedig azt mutatja be, hogyan vált önálló márkává az általuk megalkotott Hero, a 2017-es londoni atlétikai világbajnokság kabalafigurája.
A további előadók is érdekes témákkal készülnek, elég csak Sam Seddont [Wimbledon & RFU Client & Programme Executive @ IBM] említeni, aki azt ismerteti, hogyan fejlődik az IBM és a Wimbledon szponzori kapcsolata a technológiai haladással. A konferencián, az Európai Szponzorációs Szövetséggel együttműködve, sor kerül a legjobb helyi sportmarketing és szponzorációs kampányok díjazására is.
A Sporto hivatalos magyarországi partnere az oldalunkat is üzemeltető Sportsmarketing Hungary. Ennek köszönhetően 10 százalékos kedvezményt biztosítunk az érdeklődőknek a konferencia regisztrációs díjából. A kedvezmény igénybevételéhez a jegyvásárláskor használd a SPORTO18HU kuponkódot.
A konferenciáról bővebb információ a honlapján érhető el.