Egy közös projekt keretében fogott össze a két óriás márka. Középpontban a nők, a sport és az otthonok.
Együttműködést indított az IKEA és az adidas, hogy összefüggéseket találjanak az otthonok terei és a sport között, és segítsenek az embereknek egészséges szokások kialakításában. A cél olyan megoldások fejlesztése, amelyek lehetővé teszik az aktív életstílust az otthon keretei között is. A két márka dizájnerei, felhasználva specifikus tudásukat és tapasztalataikat, együtt ötletelnek majd arról, hogyan lehet az otthoni edzést, testmozgást könnyebbé tenni.
“Az otthonainkban élethosszig tartó szokásokat alakítunk ki. Összefogva az adidas-szal, szeretnénk megérteni, mit jelent a wellness a különböző embereknek, és milyen szerepet játszik ebben a saját életterük. Ha ez sikerül, akkor olyan otthonokat teremthetünk, amelyek kialakítása egészségesebb szokásokat és aktívabb életmódot tesz lehetővé” – mondta Marcus Engman, a svéd IKEA vezető dizájnere.
Az együttműködés első szakaszában az IKEA és az adidas szakértői megfigyeléseket végeznek különböző életkorú emberek otthonaiban, különböző országokban, arról, hogyan élnek. A fókusz elsősorban a fiatal nőkön lesz.
“Az a célunk, hogy a sport mindenki számára hozzáférhető legyen. Az IKEA-val együtt megvizsgáljuk, hogy egyesek miért aktívabbak másoknál, különös tekintettel a fiatal nőkre, és elemezzük majd, hogyan háríthatják el az otthonok az akadályokat a mozgás elől” – nyilatkozta Josefine Aberg, az adidas dizájnért felelős igazgatója.
Forrás: IKEA