Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.
A dzsúdós gimnazista, akitől már fél EurópaSok sportágban értek már el komoly eredményeket gimnazista lányok: az úszásban, tornában, teniszben megvan a modell, hogyan lehet befutni, a felnőtteknél is nyerni fiatalon. A cselgáncs nem ilyen. Gercsák Szabina júliusban lesz 18 éves, a samsuni Világkupán március végén már bronzérmes volt, és legyőzte például a világranglista ötödik helyén álló németet.
Lehet, hogy Budapest nem is olyan tunyaA kerékpározási és a futási szokásokat figyelembe véve is erős Budapest-központúság figyelhető meg Magyarországon – ez derül ki a Strava nevű teljesítménymérő applikáció hőtérképes méréséből. A szomszédos országok közül Szlovénia és Szlovákia emelkedik ki, de Nyugat-Európa mozgékonyabb.
A MTK is stadiont építLényegében az MTK újjáalapításáról, újjászületéséről beszélt a politikus-klubelnök, aki büszkén jelentette ki, jelen állás szerint nem ismer nagyobb klubot a 2010-es regnálása óta szakosztályainak számát megduplázó egyletről. És valóban, 25 szakosztály 30 sportága található meg náluk, ami tényleg nem semmi. Deutsch 2010 május 26-i kinevezése óta tart annak a jövőképnek, fejlesztési programnak a kidolgozása, amely mentén az egyesület a XX.
Tóth Gabi énekli a futball vébé dalának magyar változatátElindult a Coca-Cola vb kampánya A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére. A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság.