Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.
Ez itt a reklám helye – CaterhamA növekvő költségeknek köszönhetően az első szponzori matricák az 1960-as évek végén jelentek meg a Formula-1es autókon. Az azóta eltelt négy évtizedben mi sem változott ezen a téren.
via Nepsport
A legnagyobb sztárok is eljönnek BudapestreA szervezők hétfői tájékoztatása szerint a nevezés lezárult, s a határidő előtt az is eldőlt, hogy Valentina Vezzali és Nicolas Limbach – akiknek a szereplése egyformán kérdéses volt – is ott lesz a női tőrözők, illetve a férfi kardozók mezőnyében. Az olasz klasszis néhány hónappal szülését követően, Szilágyi Áron egyik nagy riválisa pedig félig kihagyott szezon után lép pástra Budapesten.
via Mno
Már nem nagyképűség – Mit csinál egy sportmenedzser?Sportmenedzser – az idehaza sokáig csak az amerikai filmekből ismert szakma mára a magyar sportéletnek is szerves része lett. A többség egy-egy meghatározott sportágra specializálta magát, akad viszont egy iroda, amelynek falán a sakkozó és a bokszoló képe éppúgy megfér egymás mellett, mint a tornászé és a ralipilótáé. Rácz Félixszel beszélgettünk.
via Vasarnapihirek
Magyar fiatalok a JuventusnálA Coca-Cola CUP középiskolai bajnokság győztesének feledhetetlen élményben volt része, ugyanis Torinóba, a Juventus bázisára látogathatott el a csapat.
via Fourfourtwo
Bemutatták a Fradi új mezétAz európai kupaindulás elérése a cél – erről Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója beszélt azon a hétfői sajtótájékoztatón, amelyen a Nike sportszergyártó céggel együtt bemutatták a 2013-2014-es szezon mezét.
via Mno