A világranglista hetedik teniszező hosszú távú szponzori szerződést kötött az Aquiss sportitalt gyártó céggel. Roddick az ital reklámarca és szóvivője lesz, cserébe viszont a szokásostól eltérő módon nem pénzt kap, hanem a vállalat részvényeinek egy részét.
Az üzleti életben a felsővezetők nevére szoktak részvénycsomagokat átírni, hogy minél inkább érdekeltté tegyék őket a cég fejlődésében, növekedésében. Ezt a megoldást ültette át a szponzori együttműködések piacára az Aquiss Beverage Technologies és Andy Roddick.
„Ez egyértelműen nem egy tipikus szponzori megállapodás. A karrierem olyan pontján vagyok, amikor már nincs szükségem azonnali anyagi sikerre. Nagyszerű lesz az Aquiss márkával együtt nőni” – nyilatkozta a szerződésről a 28 éves teniszező.
Roddick az ATP tornák során kizárólag az Aquiss sportitalt fogja használni és a cég reklámarca lesz a tömegmédiában. Az együttműködés első lépéseként segített két természetes hidratációs ital előállításában: az egyik az élsportolók szükségleteinek kielégítésére szolgál, a másik mindennapi használatra.
Az Aquiss egy új technológiának köszönhetően gyorsabban felszívódik, mint a többi sportital. Roddick a tesztek alapján versenytársainál közel kétszer többet izzad, ezért szüksége van a gyors hidratációra a sokszor órákon át tartó mérkőzések során.
Az Aquiss mentes minden, a professzionális szervezeteket és az Olimpiai Bizottság által tiltólistán szerepeltetett összetevőktől. A kanadai piacra történő bevezetése májusra, míg az amerikai piacon való megjelenése szeptemberre várható.
Forrás: andyroddick.com