Színvonalasnak, érdekesnek ígérkező egynapos szakmai konferencia lesz március 3-án Budapesten a Magyar Fogyasztó Platform [MFP] szervezésében.
A konferencia sajtóanyagából kiderülnek a részletek:
Gólok, célok, sztárok alcímmel, a sport fogyasztóiról szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform. A március 3-i eseményen megvitatják a magyarok és a sport viszonyát, legyen szó akár aktív, akár passzív fogyasztásról. Megvizsgálják, hogyan találkozik a fogyasztó a sporttal, melyek a legnépszerűbb sportágak és hogyan használják a legsikeresebb márkák a sportot a fogyasztók elérésére.
A sport valamennyiünk életének része, a legfontosabb nem fontos dolog. Nézzük, csináljuk, csodáljuk. És fogyasztjuk. Belépőt, bérletet, előfizetést, labdát, cipőt, ruhát, kerékpárt vásárolunk, a sportolók arcával pedig szinte bármit eladnak nekünk. Ők korunk hősei, a XXI. század gladiátorai. Küzdelmüket százezrek figyelik élőben, százmilliók az interneten, és a televízióban.
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen kiderül, hogyan és mitől válik sztárrá egy sportoló, továbbá, hogy mi a legnépszerűbb sportág Magyarországon. A szakkonferencián megvizsgálják, hogyan válik élővé és fogyaszthatóvá egy sporttámogatási stratégia, illetve mitől lesz sikeres egy tömegsportrendezvény. Fény derül arra is, mit tanulhatunk Beckhamtől, hogy hogyan fejlesszünk sikeres sport(esemény)márkát, illetve, hogy milyen kreatív online lehetőségek léteznek a sportmárkák világában.
A sportolók valamint a vállalati szférában tevékenykedő marketingesek, sportmarketingesek érdeklődésére számot tartó eseményen Bacher János [GfK Hungária], Bécsy Balázs [Red bull], Dr. Berkes Péter Ph.D. [SE Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Tanszék], Kocsis Árpád [Budapest Sportiroda], Litkai Gergely [Comedy Central], Máth András [Ringier], Mechler János [OmnicomMediaGroup], Dr. Papp-Váry Árpád [BKF], Rácz Félix [sportmenedzser], Ron Cregan [Navy Blue UK] és Tóth A. Péter [T-Mobile] fejtik ki véleményüket a sport és a fogyasztók viszonyáról.
A nap moderálását Héder Barna vállalta el.
Helyszín: Magyar Telekom Székház [1016 Budapest, Krisztina krt. 55.]
További információ: http://www.magyarfogyaszto.hu/sport.htm
Magyar Fogyasztó Platform
Knowledgetainment − tudásmegosztás szórakoztató, élvezetes módon
A Magyar Fogyasztó Platform a tudásmegosztás vállalata. A világban rengeteg az információ, amely a kommunikációs csatornák széles kínálatával, a gyors információáramlással mindenki számára elérhető. Valljuk, hogy a tudásmegosztás széles piacán csak az jut versenyelőnyhöz, aki a tartalmakat és információkat úgy gyűjti össze, hogy azok egymással újszerű, izgalmas kombinációt, használható tartalmat alkossanak, ezáltal élményt adva a befogadónak. A kombináció, amely újszerűen mutatja be a tudást: a rácsodálkozás élményével gazdagít.
Az MFP 2007 óta szervez szakmai konferenciákat, 2009-től tematikus szaklapot is kiad. Érdeklődésének középpontjában – ahogy a neve is mutatja – a magyar fogyasztó áll, annak értékei, szokásai, választásai és változása.
Az MFP csatornáin értékes tudásokat oszt meg, s ezeket élményszerűen, átélhetően juttatja el ahhoz a közösséghez, amelynek maga is alkotó része. Az MFP nem a megmondás és kinyilatkoztatás, hanem a párbeszéd, a kérdések és a „már ma” hasznosítható ismeretek tere. Kapcsolatok kezdeményezője és részese azért, hogy a márkaközösség tagjai valamennyien nyertesnek érezzék magukat. Nyitott rendszer, amely igényli, értékeli és kezdeményezi az együttműködést. A széles értelemben vett márkaközösség tagjai teremtik tartalmát, amikor élvezetes előadásokat tartanak, cikkeket írnak. Átélhetően osztják meg a tudást, s egyben maguk is befogadói lesznek az alkotó gondolatoknak; felhasználói a különleges adatoknak; építői és élvezői a tartalmas kapcsolatoknak; részesei a szakmai közéletnek.