A Premier League Hivatalos Technológiai Partnert keres, amely a mérkőzésekről, játékosokról készült statisztikák, elemzések készítésében, valamint azok képernyőn és interneten történő közzétételében működne együtt a ligával.
Richard Masters, a Premier League kereskedelmi és marketing igazgatója, szerint azért van erre szükség, mert rendkívül megnőtt a szurkolók igénye a mérkőzésekről, csapatokról, játékosokról elérhető részletes információk iránt. Egy szezon alatt 380 angol első osztályú mérkőzést közvetítenek a világ több mint 200 országában, így a meccsek 500 milliónál is több háztartásba jutnak el. Ezért csakis nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező üzletfél jöhet szóba, amely professzionális, szurkoló-barát információkat szolgáltatatna a 2010/11-es szezontól.
Az együttműködés részleteiről tudni lehet, hogy az új partner megjelenést kapna a mérkőzések alatt a képernyőn, és névadó szponzora lenne a hivatalos Premier League honlap statisztikai felületének, valamint a labdarúgók teljesítmény mutatójának.
Ritkán adódik olyan új terület, amelyre a Premier League szponzort keres. Legutóbb nyolc éve fordult elő ilyen, amikor a Budweiser lett a liga hivatalos söre.
Forrás: brandrepublic.com, news.bbc.co.uk