labdarúgás, Sportszponzoráció — 2017/05/12 at 11:40

Interaktív Facebook reality a Pepsitől a BL-döntőre

by

Interaktív Facebook realityt indít a Pepsi hazai vállalata a Bajnokok Ligája döntő felvezetésére. Összekapcsolják benne a cég két nagy szponzori területét: a sportot és a zenét.

A Real Madrid és a Juventus részvételével június 3-án Cardiffban tartják az idei BL-döntőt. A sorozat hivatalos üdítőitala a Pepsi, és ezt a tényt természetesen érdemes is kommunikálni. Mivel magyar vonatkozást nehéz találni a BL-döntővel kapcsolatban, a hazai kampány során a Pepsi új felfogásba helyezi a Cardiffba vezető utat és a labdarúgás mellé teszi a cég másik jelentős szponzori területét, a zenét.

Az “Irány Cardiff!” kampány főhőse Saiid, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója, aki a futball és a szurkolás világának megismerése céljából a BL-döntőig utazik. Az eseményeket azonban a játékban résztvevők irányíthatják egy Facebook reality keretében. A Pepsi-rajongók a Facebook reakciójelek segítségével naponta dönthetnek arról, hogyan alakuljon az utazás útvonala és története, miközben izgalmas kihívások elé állítják Saiidot. A május 13-án induló háromhetes túra során a kampány főhőse folyamatosan választási helyzetekbe kerül, ezekről dönthetnek online a játékban résztvevők.

„Amikor csak tehetem, utazom, hogy minél több kultúrát, embert ismerhessek meg, így nem is volt kérdés, hogy igent mondok a Pepsi felkérésére és az Európán átívelő kalandra. Kíváncsi vagyok, milyen döntéseket hoznak helyettem a játékban résztvevők, és mennyiben fog változni a focihoz való hozzáállásom, hiszen most elmerülhetek a focirajongók világában, a focis hagyományokban itthon és Európa számos országában” – mondta Saiid, a Pepsi utazó kampányának főszereplője.

Forrás: kreativ.hu, hirek.prim.hu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.05.12.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close