A közösségi médián keresztül igyekszik megfogni a fogyasztókat a gyorsétterem-lánc az amerikaifutball szezon hajrájában. Indul a Kentucky Fried Football Challenge.
A legizgalmasabb részéhez érkezett az amerikaifutball szezon: az NFL-ben a rájátszás tartja lázban a rajongókat, az egyetemi bajnokságban pedig a döntő következik. Ezt a felfokozott várakozást szeretné kihasználni a KFC egy interaktív Instagram játékkal.
A Kentucky Fried Football Challenge ma veszi kezdetét a népszerű közösségi média platformon. A szurkolók a KFC profiloldaláról indíthatják a játékot, amelyben az instrukciókat követve vezethetnek támadásokat a touchdown eléréséhez.
A márkázott videójáték létrehozása során több, mint 30 animációt használtak. A kampányon a Wieden + Kennedy ügynökséggel dolgozott együtt a KFC.
A KFC-nek nem ez az első kalandja az amerikaifutball világában, a gyorsétterem-lánc aktív hirdetőként szokott megjelenni az egész szezon során. A gamification szintén népszerű marketing stratégia napjainkban, más márkák is használják az NFL-ben, vagy a sportban. A Jacksonville Jaguars például a Bud Lightot is forgalmazó Anheuser-Busch sörgyárral indított nemrég közös flipper videójátékot a szurkolók szórakoztatására.
Forrás: adweek.com