amerikaifutball, Sportmarketing — 2017/01/04 at 08:50

Amerikaifocis Instagram játékkal indítja az évet a KFC

by

A közösségi médián keresztül igyekszik megfogni a fogyasztókat a gyorsétterem-lánc az amerikaifutball szezon hajrájában. Indul a Kentucky Fried Football Challenge.

A legizgalmasabb részéhez érkezett az amerikaifutball szezon: az NFL-ben a rájátszás tartja lázban a rajongókat, az egyetemi bajnokságban pedig a döntő következik. Ezt a felfokozott várakozást szeretné kihasználni a KFC egy interaktív Instagram játékkal.

kfc-football-challenge

A Kentucky Fried Football Challenge ma veszi kezdetét a népszerű közösségi média platformon. A szurkolók a KFC profiloldaláról indíthatják a játékot, amelyben az instrukciókat követve vezethetnek támadásokat a touchdown eléréséhez.

A márkázott videójáték létrehozása során több, mint 30 animációt használtak. A kampányon a Wieden + Kennedy ügynökséggel dolgozott együtt a KFC.

kfc-runningback

A KFC-nek nem ez az első kalandja az amerikaifutball világában, a gyorsétterem-lánc aktív hirdetőként szokott megjelenni az egész szezon során. A gamification szintén népszerű marketing stratégia napjainkban, más márkák is használják az NFL-ben, vagy a sportban. A Jacksonville Jaguars például a Bud Lightot is forgalmazó Anheuser-Busch sörgyárral indított nemrég közös flipper videójátékot a szurkolók szórakoztatására.

Forrás: adweek.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2017.01.04.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close