Sportszemle — 2016/06/14 at 06:30

Sportszemle 2016.06.14.

by

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.


Videó: erre senki sem számított, új játékmód a FIFA 17-ben! – NSO

Az EA Sports kiadta második videóját is a szeptemberben megjelenő futballszimulátoráról, a FIFA 17-ről, és rögtön egy hatalmas meglepetést lepleztek le a kanadai cégnél: jön a sztorimód!

Egy magyar árult motoros bringákat a Tour de France-on?

A francia Stade 2 tévéműsor nyomozása szerint a tavalyi Tour de France-on, egy magyar, feltételezhetően Varjas István próbált meg rejtett motoros kerékpárokat eladni a csapatoknak. Ha mechanikai doppingról, kerékpárba rejtett motorokról van szó, Varjas neve mindig felmerül.

Tarolt az MTK az utánpótlásban, de a Puskás mehet az ifi BL-be – NS

Az MTK korosztályos csapatai három bajnoki címet is begyűjtötték az utánpótlás-bajnokságokban. Az UEFA Ifjúsági Liga-szereplés szempontjából fontos U19-es sorozatban azonban a Puskás Akadémia diadalmaskodott, valamint a Budapest Honvéd is nyert egy aranyérmet. A következő szezontól (ismét) átalakul három bajnokság lebonyolítása. Az idén is a felcsúti fiatalok indulhatnak a BL-ben?

Félmilliárdba került az MLSZ-nek az Európa-bajnokság

Mivel a magyar labdarúgó-válogatott 30 éve nem jutott ki nagy nemzetközi tornára, nem mindenki előtt ismert, hogy milyen költségeket kell állnia a magyar szövetségnek, és mit fizet az európai, vagyis az eseményt lebonyolító UEFA. Költségből pedig rengeteg van: repülőjegyek, szállás, étkezés, utazás, infrastruktúra, szerelés, napidíjak, biztonság, és a többi.

Az osztrákok tudják, nem elég papíron jobbnak lenni

Az osztrák válogatott tagjai jó meccsre, kemény ellenfélre, és remek hangulatra számítanak kedd este Bordeaux-ban, ahol Ausztria Magyarország ellen kezdi meg Európa-bajnoki szereplését. Az osztrákok sajtótájékoztatóján először Christian Fuchs kért szót. “Papíron lehet, hogy erősebbek vagyunk, de a pályán ez nem így működik.

Kreatív Online – Új funkció a Borsodi focis alkalmazásában

A Borsodi 2016-os nyári aktivitásában egy olyan digitális megoldást hozott létre, ami kapcsolódik a közös sörözésekhez, meccsnézésekhez, a csapolt sörhöz, mindemellett erős online bevonódást eredményez, valamint hatékonyan népszerűsíti a márka által támogatott országszerte megtalálható meccsnéző helyeket – olvasható a sajtóközleményben. Te melyik táborhoz tartozol?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

sadako-vs-kayako-baseball-japan
Őrült sportmarketing a horror és a baseball keresztezésével

Japán egy más világ. A reklámjaikról ezt eddig is tudtuk. Ezúttal a sportmarketing megoldásaikból is ízelítőt kaphattunk, egy különös crossoveren...

Close