Komoly marketing lépést tett LeBron James. Az új digitális technológiákért való rajongásáról híres NBA-bajnok elkészítette első virtuális valóság videóját.
Striving for Greatness címmel jelent meg LeBron James első virtuális valóság [virtual reality – VR] videója, amely a kosárlabda sztár egy napját mutatja be: a jógázástól kezdve, a dobóedzésen át, a kardiózásig. A videó 3D-s abban az értelemben, hogy 360 fokban körbe lehet nézni, mi történik a fő esemény környezetében.
Striving For Greatness: An UNINTERRUPTED OriginalI was born with God given talent, but I PROMISE you that when the bright lights go down I am grinding it out and working my tail off to get better. I will never cheat this game… Catch the full series on UNINTERRUPTED #StriveForGreatness #UNINTERRUPTED #IPROMISE
Posted by LeBron James on Wednesday, 23 September 2015
A film producere a Félix & Paul Studios, a projekt partnere pedig az Uninterrupted, ami a népszerű sport site, a Bleacher Report és LeBron James által közösen megálmodott, a sportolók szemszögéből készített videókat bemutató oldal.
A 12 perces Striving for Greatness teljes terjedelemben a Samsung Gear VR eszközén érhető el. Mivel a Gear VR-t a virtuális valóságra specializálódott Oculus szolgálja ki, így a film letölthető az Oculus Store-ból és a Samsung Milk VR-ból – a Samsung 360 fokos videókat kínáló online szolgáltatásából – is.
A Touchstone Research és a Greenlight VR legújabb kutatásai szerint a felhasználók nagyon magas aránya [95 százalék] tudja, hogy mi az a virtuális valóság, de viszonylag keveseknek [35 százalék] van személyes tapasztalata VR-eszközökkel kapcsolatban.
LeBron James igyekszik népszerűsíteni a VR-technológiát, szerepel a legújabb Samsung Gear VR reklámban is, amelynek az aláfestő zenéje a Public Enemy “Welcome to the Terrordome” című száma.
Forrás: mashable.com