Névadó szponzort keres a katalán klub a Camp Nou számára. Már egy ügynökséget is felfogadtak, hogy minél hamarabb összehozzák az üzletet.
Spanyol lapértesülések szerint a Barcelona a Van Wagner Sports and Entertainment amerikai ügynökség segítségével keres névadó szponzort a klub otthonául szolgáló Camp Nou stadion számára. Az ügyet szeretnék gyorsan lezárni, lehetőleg még decemberben találni megfelelő partnert, hogy a 2016 elején esedékes közgyűlésig véglegesíteni tudják a szerződést.
Josep Maria Bartomeu, a Barcelona elnöke egy májusi nyilatkozatában azt mondta, hogy 200 millió euró körüli bevételt hozhat a stadion névadói jogának értékesítése. 15-20 év időtartamú szerződésben gondolkodnak és a tervek szerint a Camp Nou elnevezés egyben maradna, a szponzor nevét ehhez adnák hozzá pluszban.
A névadói jogért kapott összeget a klub az Espai Barcelona program finanszírozására fordítaná. A 600 millió eurós projekt nemcsak a Camp Nou felújítását foglalja magában, hanem egy új sportcsarnok építését is a régi Palau Blaugrana helyett a klub kézilabda és kosárlabda szakosztályai számára.
A katalán klub azért döntött a Van Wagner mellett, mert az ügynökség komoly tapasztalattal rendelkezik stadionok névadói jogának értékesítésében. A Van Wagner eddig 16 partnerséget hozott össze, beleértve olyanokat, mint a Premier League-ben szereplő Arsenal és az Emirates légitársaság közötti megállapodás, vagy a New York Giants és New York Jets NFL-csapatok és a MetLife biztosító együttműködése.
Forrás: sport-english.com