Olyan érzés, mintha egy rögbi játékos szerelne. Vagy mintha a csapatkapitány ordítana a füledbe a mérkőzés utolsó percében.
Korán kelni még a legvérmesebb szurkolóknak is igazi szenvedés. Márpedig az Angliában zajló rögbi-vb rendesen próbára teszik az új-zélandiakat, ugyanis az All Blacks meccsei az időeltolódás miatt a helyi idő szerint a kora reggeli órákban kerülnek képernyőre.
A csapatot szponzoráló ASB Bank átérzi a szurkolók kellemetlenségét és igyekszik a kedvükben járni egy kis figyelmességgel. A Mojo kávézólánccal összefogva egy speciális kávékeveréket alkottak, amely az All Blacks karaktereit viseli. Gyors, komplex és erőteljes. Pont, mint az All Blacks. A játékosok még a pörkölési, őrlési és csomagolási folyamatokba is besegítettek. Mi ez, ha nem elköteleződés a szurkolók felé?
Meginni egy csészével az ABS névre keresztelt kávéból, olyan érzés, mintha egy rögbi játékos szerelne. Vagy mintha a csapatkapitány ordítana a füledbe a mérkőzés utolsó percében. Vagy, mintha a kupac alján lennél egy tolongásban. Szóval biztosan ébren tart a meccs minden pillanatában.
Az ASB Bank különböző aktivitásokat is szervez a szponzoráció köré. Hetente tesznek le – nemcsak a saját ügyfeleik számára – ingyen elvihető kávé pakkokat a fiókjaikban országszerte, és szurkolói csomagokat sorsolnak ki a közösségi média platformjaikon futtatott játékok keretében.
Az új-zélandi banknak nem ez volt az első ötletes szponzori megoldása a sportban. Az ASB Classics tenisztornán például kutyusokra cserélték le a labdaszedőket, maximálisan kihasználva a cukiság faktort.
Forrás: asb.co.nz