A brazil élvonalban szereplő klub ezzel a különleges lépéssel szeretné növelni a bevételeit.
Az 1983-ban klubvilágbajnoki címet nyert Porto Alegre-i egyesület a következő öt évben 90 üzletet nyit, amelyeket franchise-rendszerben üzemeltet. Az éttermekhez 80-270 ezer dolláros áron lehet majd hozzájutni, az első áprilisban kezdi meg a működését.
Fotó: gremio.net
„Brazíliában az emberek a jövedelmük 37 százalékát költik otthonukon kívüli étkezésekre, nekünk pedig egy új termékre volt szükségünk, hogy miénk a legfanatikusabb szurkolótábor Brazíliában” – nyilatkozta Beto Carvalho a klub marketing menedzsere.
A szurkolókat internetes szavazáson kérdezték meg, akik Hamburgueria 1903 névre keresztelték a kezdeményezést, utalva a klub alapításának évére. A dekorációban – hűen a Gremio színeihez – a kék, a fehér és a fekete dominál majd.
Forrás: reuters.com