Rekord méretű szponzori aktivitás a téli paralimpián

by

Már csak kevesebb, mint 100 napot mutat a visszaszámláló, ami felélénkítette a szponzorokat: a McDonald’s és a Rostelecom is csatlakozott a minden idők legnagyobb szabású marketing programjával bíró téli paralimpia partnerei közé.

2014. március 7. és 16. között rendezik meg Szocsiban a XI. Téli Paralimpiai Játékokat. Az eseményre 45 ország 1650 sportolóját és segítőjét várják. A verseny programjában 5 különböző sportág szerepel és 72 aranyérem vár gazdára. A paralimpia jelenleg 23 szponzort tudhat maga mellett és rekord méretű, 90 millió dolláros marketing kampánnyal büszkélkedhet. Összehasonlításképpen: a 2014-es szocsi téli olimpiai és paralimpiai játékok eddig összesen 1,3 milliárd dollár értékű befektetést vonzott.

2014 Téli Paralimpiai Játékok logó

A visszaszámlálás 100 napon belül jár és ez felpezsdítette a szponzorokat is. A McDonald’s nemzeti partnerként csatlakozott a programhoz, hogy segítse a paralampiai mozgalom fejlődését és növelje az orosz parasport presztízsét. Az együttműködés keretében két dedikált étterem áll majd a sportolók rendelkezésére az olimpiai faluban.

A Rostelecom a játékok hivatalos telekommunikációs partnerének szerződött. Az orosz cég feladata a résztvevők, a szervezők és a szurkolók kiszolgálásához szükséges infkrastruktúra kiépítése. A 35 olimpiai helyszínt 300 kilométer optikai kábel felhasználásával kötik össze, figyelembe véve a környezetvédelmi szempontokat.

Téli paralimpia

A megállapodás részeként mindkét cég használhatja a paralimpiai játékok logóját és az orosz paralimpiai sportolókat a promóciós tevékenységében. Az előbbit 2014. december 31-ig, az utóbbiakat pedig 2016 végéig.

Forrás: sochi2014.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Sportszemle 2013.11.29.

Friss hírválogatás sportmarketing és sportgazdaság témájú cikkekből.

Close